ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Intro Movie Maker؛ تجربه ای متفاوت از ساخت کلیپ در آی دیوایس ها

شاید به عقیده خیلی ها مسئله چندان مهمی نباشد، اما حقیقت این است که تیتراژ ابتدایی یک فیلم، کلیپ یا موزیک ویدیو نقش مهمی در جذب مخاطب ایفا می کند. در مورد تیتراژ انتهایی هم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

شاید به عقیده خیلی ها مسئله چندان مهمی نباشد، اما حقیقت این است که تیتراژ ابتدایی یک فیلم، کلیپ یا موزیک ویدیو نقش مهمی در جذب مخاطب ایفا می کند. در مورد تیتراژ انتهایی هم همین طور است، گاهی ترکیب تصویر و موزیک می تواند آنقدر جذاب باشد که بیننده را تا اتمام تیتراژ پای صفحه بنشاند.

اگر کلیپ خوبی ساخته اید و دوست دارید که از همان ثانیه ابتدایی بیننده را مشتاق به دیدن آن تا انتها کنید، شاید اپلیکیشن Intro Movie Maker خیلی به کارتان بیاید. با این اپلیکیشن iOS می توانید برای شروع و پایان ویدئوهایتان به لطف افکت و موزیک های آماده و انیمیشن های جذاب، Intro و Outro بسازید.

666-w600

ساخت Intro و Outro می تواند کاربردهای زیادی داشته باشد. مثلا از آن ها می توانید در شروع و پایان یک کلیپ برای نمایش عنوان ویدیو و نام عوامل سازنده کمک بگیرید، یا حتی پیام یا جمله ای را به شکل پویا و جذاب از همین طریق به مخاطبین خود منتقل کنید.

Intro Movie Maker برای ساخت این موارد امکانات خوبی در اختیارتان قرار داده؛ از انواع افکت های ویدئویی زنده بگیرید تا امکان افزودن متن و انیمیشن های جابجایی و البته موزیکی که دوستش دارید.

ویدئوهای Camera Roll در اپلیکیشن پشتیبانی می شوند تا با به کارگیری آن ها بتوانید تیتراژ جذاب تری داشته باشید. البته این را هم بگوییم که در اپلیکیشن خبری از ابزار ویرایش حرفه ای ویدئو نیست، لزومی هم به گنجاندن این موارد نبوده چرا که Intro Movie Maker صرفا برای ساخت Intro و Outro طراحی شده است.

Intro Movie Maker رایگان است، ولی متأسفانه هم واترمارک روی خروجی ها می اندازد و هم امکان استفاده از قابلیت هایی مثل افزودن صدا و دسترسی به آرشیو کامل اینتروها را از شما گرفته. بنابراین جهت استفاده از امکانات کامل باید چهار دلار به شکل درون برنامه ای به سازندگانش بپردازید.

البته اگر بتوانید با این محدودیت ها کنار بیایید Intro Movie Maker حتی در حالت رایگان هم می تواند ابزار مفیدی برای ساخت اینترو باشد. این اپلیکیشن را می توانید همین حالا از اپ استور دریافت کنید.

Intro Movie Maker

Intro Movie Maker

سازنده: Dynasty Apps LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 64.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی