ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

عرضه بازی موبایل Titanfall Frontline منتفی شد

چند ماه پیش اعلام شد که در کنار نسخه های کنسولی و پی سی بازی تایتان فال، سازندگانش یک بازی موبایل برای پلتفرم های iOS و اندروید به نام Titanfall Frontline را نیز منتشر خواهند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

چند ماه پیش اعلام شد که در کنار نسخه های کنسولی و پی سی بازی تایتان فال، سازندگانش یک بازی موبایل برای پلتفرم های iOS و اندروید به نام Titanfall Frontline را نیز منتشر خواهند کرد. اما امروز Particle City سازنده این نسخه اعلام کرده که پروژه بازی موبایل به طور کامل منتفی شده است.

در آخرین پست صفحه رسمی بازی در فیسبوک Particle City اعلام کرده که آن ها پس از تجربه نسخه بتای محدود Titanfall Frontline تصمیم به کنسل کردن پروژه گرفته اند. اعضای تیم ضمن اشاره به این که از همین نسخه بتا درس های خوبی فرا گرفته اند، اعلام داشته اند که "محصول نهایی برای ارائه گیم پلی اکشنی مشابه با عنوان اصلی تایتان فال آماده نبود".

گفتنی است که Titanfall Frontline قرار بود که مقدمه ای برای ارائه سری بازی های تایتان فال در پلتفرم موبایل باشد. تا جایی که می دانیم Frontline بیشتر یک بازی استراتژیک کارت محور بوده است که در آن بازیکنان می توانستند تیم های خود را ساخته تا با دیگر گیمرها به طور آنلاین مبارزه کنند.

البته منتفی شدن عرضه Frontline بدان معنا نیست که هرگز عنوانی از تایتان فال را در موبایل نخواهیم دید. Particle City اعلام کرده که از برخی المان های این عنوان کنسل شده در بازی های آینده تایتان فال برای موبایل استفاده خواهد کرد.

در انتها بد نیست بدانید که این کنسل شدن پروژه فقط چند ماه پس از انتشار تایتان فال 2 برای کنسول ها و پی سی اتفاق افتاده که علیرغم دریافت امتیازات خوب از منتقدین فروش چندان جالبی را تجربه نکرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahdi asadyan
    mahdi asadyan | ۲۵ دی ۱۳۹۵

    این چندسال با رشد cpu و gpu های موبایل باید بازیای با کیفیتی برا موبایل ارائه بدن با تجربه بازیای شبیه به کنسولی نه بازیای کارتی و استراتژیک

مطالب پیشنهادی