ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت بعدی ویندوز 10 امکان ادامه فعالیت روی سیستم های مختلف را به شما می دهد

روز گذشته مایکروسافت در حالی بروزرسانی جدیدی را برای کاربران اینسایدر ارائه داد که کمتر از یک هفته از انتشار آپدیت 15002 برای کاربران حلقه سریع می گذرد. در آپدیت جدید، انجام کارها با چند ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

روز گذشته مایکروسافت در حالی بروزرسانی جدیدی را برای کاربران اینسایدر ارائه داد که کمتر از یک هفته از انتشار آپدیت 15002 برای کاربران حلقه سریع می گذرد. در آپدیت جدید، انجام کارها با چند دستگاه مجهز به ویندوز 10 به طور مشهودی آسان تر شده است.

بروزرسانی جدید مایکروسافت که با شماره 15007 منتشر شده به کورتانا این امکان را می دهد تا به هنگام تعویض کامپیوتر شخصی لینک های سریع وبسایت های باز شده در مرورگر اج، اسناد موجود در کلاد و دیگر فعالیت های اخیر را با سیستم جدید کاربر به اشتراک بگذارد.

برای مثال اگر شما در حال کار روی یک فایل پاورپوینت در لپ تاپ خود هستید، زمانی که به کامپیوتر رومیزی خود بازگردید، لینکی از پاورپوینت شما در اکشن سنتر به نمایش در خواهد آمد.

edge-import

همچنین کاربران مرورگر اج از این پس می توانند تب های باز شده را با دیگر برنامه ها به اشتراک بگذارند که تغییر مرورگر را بسیار آسانتر و بدون از دست رفتن تب ها خواهد کرد.همچنین با بروزرسانی جدید، وارد کردن اطلاعات نظیر تاریخچه و رمزهای عبور ذخیره شده از یک مرورگر دیگر به اج بسیار ساده تر خواهد بود.

تغییر بزرگ دیگر مربوط به بخش تم های ویندوز است. مایکروسافت وعده داده که به زودی قابلیت دانلود تم از طریق ویندوز استور را به سیستم عامل خود بیفزاید. در آپدیت 15002 صفحه تنظیمات تم به بخش تنظیمات ویندوز 10 اضافه شده بود اما تاکنون این قابلیت کاربردی نبوده و طبق وعده مایکروسافت به زودی می توان تم های مختلف را از استور دانلود کردwindows-10-insider-preview-2017-01-13-02

از جمله تغییرات دیگر مربوط به کامپیوترهای شخصی، بهبود قابلیت تشخیص چهره ویندوز Hello برای لاگین هرچه آسانتر، توانایی باز کردن لینک های دانلود شده بدون حتی ذخیره کردن آنها، افزودن قابلیت «ویندوز اینک» به «وب نات»، اضافه شدن نوار پیشرفت به اعلانیه ها و دیگر موارد هستند.

بروزرسانی 15007 برای ویندوز موبایل هم تغییراتی را به دنبال داشته است. به عنوان مثال، هم اکنون می توانید موسیقی در حال پخش توسط «iHeartRadio» و «TuneIn» را به وسیله کورتانا کنترل کنید و از آن بپرسید که در حال حاضر چه آهنگی در حال پخش است.

علاوه بر آن قابلیت زوم 500 درصدی به مرورگر اج موبایل افزوده شده و کلیک کردن روی لینک وبسایت هایی که از ویژگی «وب به برنامه» پشتیبانی می کنند، صفحه ای برای باز کردن لینک توسط نرم افزارهای مربوطه باز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی