ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تکنولوژی مسابقه ای؛ آشنایی با نمایشگر چند منظوره سریعترین محصول فورد [تماشا کنید]

فورد GT جدید را به عنوان شاهکار تکنولوژی می شناسند. اما این تجهیزات و وسایل باعث نمی شود که این خودرو سریعتر برود. حتی روی داشبورد خودرو نیز از تکنولوژی های عالی استفاده شده است. ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۲۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

فورد GT جدید را به عنوان شاهکار تکنولوژی می شناسند. اما این تجهیزات و وسایل باعث نمی شود که این خودرو سریعتر برود. حتی روی داشبورد خودرو نیز از تکنولوژی های عالی استفاده شده است. کیلومتر شمار فورد GT جدید طوری تنظیم شده است که بنابر حالت های مختلف رانندگی، تغییر حالت داده و همانند انها بشود.

fordgt2001.12610

در حالت عادی همه چی طبق روال گذشته است اما هنگامی که حالت اسپرت را فعال می کنید، متوجه می شوید که اندازه گیر میزان چسبندگی، شتاب جانبی و حداکثر سرعت نیز ظاهر می شوند.

ncs_1649627092_crop_600x400

همچنین کیلومتر شمار GT جدید طوری برنامه‌ریزی شده است که دقیقا هر آنچه که راننده در ان هنگام لازم دارد را در اختیارش قرار دهد. به طور مثال هنگامی که شما نیازمند بیشترین میزان چسبندگی هستید، عموما اینکه در کدام دنده قرار دارید خیلی مهم تر از سرعت شما است و بر عکس.

69-FORD-CHIP-GANASSI-TEAM-USA-FORD-GT-Ryan-BRISCOE-AUS-Richard-WESTBROOK-GBR-Scott-DIXON-NZL-2-2

هنگامی که در حاله تخته کردن، پدال گاز را تا اخر فشار می دهید سرعت برای شما اهمیت بیشتری دارد. البته ناگفته نماند که فقط اندازه این شمارشگر ها کوچک و بزرگ می شوند ولی همیشه درون صفحه 10 اینچی که جلوی راننده قرار دارد دیده می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pezhman
    pezhman | ۲۷ دی ۱۳۹۵

    عین دنا پلاس ه

مطالب پیشنهادی