ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Internet Speed Meter؛ ابزار سنجش مصرف دیتای اپلیکیشن ها

آیا اپلیکیشن های خورنده حجم اینترنت تان را می شناسید؟ می دانید که در ماه اینستاگرام یا گوگل کروم چند گیگابایت از حجم مصرفی را به خود اختصاص می دهند؟ بسیاری از افراد به چنین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

آیا اپلیکیشن های خورنده حجم اینترنت تان را می شناسید؟ می دانید که در ماه اینستاگرام یا گوگل کروم چند گیگابایت از حجم مصرفی را به خود اختصاص می دهند؟ بسیاری از افراد به چنین مسئله ای توجه ندارند و در عین حال از اتمام سریع حجم اینترنت همواره شاکی هستند.

اگر می خواهید مدیریت بهتری بر مصرف اینترنت دیتا یا وای فای داشته باشید، حتما اپلیکیشن (Internet Speed Meter (ISM را همین حالا نصب کنید. به لطف این ابزار کاربردی ضمن پایش سرعت لحظه ای دانلود و آپلود می توانید مصرف اینترنت تک تک اپلیکیشن های اندروید را هم تحت نظر بگیرید.

ISM بعد از نصب ویجت کوچک و شناوری می سازد که نمایانگر سرعت لحظه ای آپلود و دانلود شماست؛ در هر اپلیکیشن و مشغول دانلود هر چه که باشید این ویجت به نوسانات سرعت واکنش نشان می دهد تا بدانید که در شرایط مطلوبی قرار دارید یا خیر.

البته به اعتقاد ما این سنجش لحظه ای خیلی هم دقیق نیست و نباید نتایج به نمایش درآمده را قطعی و صحیح در نظر بگیرید. دلیل استفاده شما از ISM چیز دیگری باید باشد و آن هم پایش مصرف دیتای اپلیکیشن هاست؛ وظیفه ای که محصول تیم Glitterz Apps به شایستگی از پس آن بر می آید.

مصرف اینترنت هر اپلیکیشن در ISM بر اساس اتصال وای فای و دیتا تفکیک می شود. به عنوان مثال برای اینستاگرام ستونی مجزا برای دانلودها و آپلودهای آن را شاهد خواهید بود. اگر احساس کردید که میزان دانلود یا آپلود این اپ یا موارد دیگر بالاست، می توانید از همان محیط ISM به صفحه تنظیمات اپ مورد نظر در اندروید وارد شده و آن را برای جلوگیری از اتلاف حجم فورس کلوز کنید.

ISM ضمن کمک به مدیریت مصرف اینترنت حتی می تواند اپلیکیشن هایی که بدون اجازه در پس زمینه مشغول دریافت یا ارسال اطلاعات هستند را برای شما نمایان کند تا در صورت عملکرد مشکوک، بلافاصله به حذف آن ها اقدام نمایید.

اگر نسبت به تبلیغات انتهای صفحه ISM حساس نباشید، مطمئنا آن را اپلیکیشنی خوب و کاربردی خواهید یافت. برای دانلود این اپ می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه کنید.

Internet Speed Meter

Internet Speed Meter

سازنده: Glitterz Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Ali.T
    Ali.T | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    این نرم افزار خیلی عالیه
    دوساله دارمش جوری شده که بدون این نرم افزار انگار یه چیزی کمه تو گوشی
    اینکه سرعت لحظه‌ای اینترنتو همیشه تو نوتیفیکیشناتون داشته باشین خیلی خوبه
    حتی میتونین برای دیتای موبایل محدودیت تعریف کنین که بعد از استفاده از یه حجم مشخصی بهتون یادآوری کنه بستتون داره تموم میشه
    حتی قطع و وصل بودن اینترنت
    و...

    • Ali.T
      Ali.T | ۲۸ دی ۱۳۹۵

      البته پیشنهاد میکنم اگه خواستین دانلود کنین از یکی از سایتای فارسی دانلود اپ استفاده کنید که نسخه کرک شدشو داره و هیچ محدودیتی تو استفاده نداره

  • بیژن
    بیژن | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    من دو ساله دارم از این برنامه استفاده میکنم هر بار که گوشی به طور مشکوکی دیتا رد و بدل میکنه سریع متوجه میشم

  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۲۷ دی ۱۳۹۵

    این چرت و پرتا چیه ؟؟

    ما هوآوی ها میتونیم مصرف دیتا و باتری دقیق هر برنامه رو در ، روز و ماه ببینیم ...

    • Ali.T
      Ali.T | ۲۸ دی ۱۳۹۵

      باریکلا به شما هوآوی‌ها
      سوز به دل بقیه
      واقعا آفرین
      زنده باد
      عپوجون اول درست متن رو بخون که تفاوت رو متوجه شی بعد بیا بگو ما هوآوی‌ها فلان

  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۲۷ دی ۱۳۹۵

    بجای این بهتره از نرم افزاری به نام Opera Max استفاده باشه علاوه بر رصد میزان مصرف دقیق هر اپلیکیشن در بازه های زمانی مشخص ، داده ها رو نیز به سرور های اپرا انتقال میده تا فشرده سازی شن و حجم کمتری رو مصرف کنن و به شدت پر کابرد هست و البته یک امکان دیگه هم داره که نمیشه گفت بهتر خود دوستان نصبش کنن.

مطالب پیشنهادی