ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت Android Wear 2.0 احتمالا 21 بهمن ماه عرضه می شود

به لطف شایعات پیشین، تاکنون می دانستیم که Android Wear 2.0 قرار است در بهمن ماه ارائه شود اما حالا با تایید خبر توسط Evan Blass، تقریبا مطمئن هستیم که این آپدیت در تاریخ 9 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۲۵

به لطف شایعات پیشین، تاکنون می دانستیم که Android Wear 2.0 قرار است در بهمن ماه ارائه شود اما حالا با تایید خبر توسط Evan Blass، تقریبا مطمئن هستیم که این آپدیت در تاریخ 9 فوریه برابر با 21 بهمن منتشر می شود.

Android Wear 2.0 لقب بزرگ ترین آپدیت این پلتفرم تا به امروز را یدکی می کشد و برای اولین بار در کنفرانس ماه مه 2016 توسعه دهندگان گوگل از آن صحبت به میان آمد ولی به دلایلی عرضه آن به اوایل 2017 موکول شد.

ورژن جدید، ویژگی های نویی را به همراه دارد که از جمله آن ها می توان به تشخیص دست خط، قابلیت های پایشگر ورزشی بهتر، عملکردهای گسترده تر برای واچ فیس ها، گوش دادن به موسیقی بدون نیاز به جفت شدن با تلفن همراه و دیگر موارد.

همچنین، گفته شده که این آپدیت، یک اپ استور مخصوص و جداگانه و پشتیبانی از Google Assistant را نیز به ساعت های هوشمند اندرویدی خواهد آورد.

مشخص نیست که تاریخ اعلام شده مخصوص عرضه سیستم عامل ها برای دستگاه های موجود در دست کاربران است یا اینکه در این تاریخ شاهد رونمایی از ساعت های هوشمند جدیدی با این سیستم عامل خواهیم بود.

پیشتر شایعه شده بود که دو ساعت هوشمند جدید با نام های Swordfish و Angelfish قرار است در اوایل سال 2017 معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی