ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران عکس های خراشیدگی آیفون 7 جت بلک را با یکدیگر به اشتراک می گذارند

وقتی رنگ خاص و درخشان «جت بلک» آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در مراسم اختصاصی اپل رونمایی شد، کمتر کسی تصور می کرد همین طرح به نا امیدکننده ترین مدل موبایل های کوپرتینویی تبدیل ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

وقتی رنگ خاص و درخشان «جت بلک» آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در مراسم اختصاصی اپل رونمایی شد، کمتر کسی تصور می کرد همین طرح به نا امیدکننده ترین مدل موبایل های کوپرتینویی تبدیل شود.

حقیقت ماجرا این است که آیفون 7 جت بلک یکی از زیباترین موبایل هایی است که در حال حاضر می توان در بازار خریداری کرد؛ اما متاسفانه این مهم تنها تا چند دقیقه یا چند ساعت بعد از جعبه گشایی دوام خواهد داشت.

اپل در جریان مراسم رونمایی موبایل های جدیدش حرفی از حساسیت بدنه و شیشه پشتی آن نزد، اما بعد از مدت کوتاهی در وب سایتش نوشت «بدنه درخشان آیفون 7 جت بلک از همان میزان استقامتی برخوردار است که سایر مدل ها دارند. اما با توجه به جنس شیشه و براقی آن احتمال پدید آمدن خراش های بسیار کوچکی وجود دارد، بنابراین پیشنهاد می کنیم از قاب محافظ استفاده کنید.»

خلاصه کلام فوق به این معنا است که آیفون 7 و آیفون 7 پلاس جت بلک به شدت آسیب پذیر بوده و خراش های عمده و بزرگی در مصرف روزانه روی آن پدید خواهد آمد.

پیش از این یکی دو بار نمونه های حال و روز این موبایل ها بعد از چند ماه استفاده را مشاهده کرده اید، اما حالا کمپینی به راه افتاده است که در نوع خود منحصر به فرد و جالب توجه به نظر می رسد.

مجموعه صاحبان آیفون های جت بلک در انجمن های اینترنتی گرد هم جمع شده اند تا تصاویر خط و خش های موبایل خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و به نحوی اعتراض خود را به سمع و نظر اهالی ساکن کوپرتینو برسانند.

در این بین حتی یکی از کاربران با عکس برداری حرفه ای از موبایلش به اپل پیشنهاد کرده این تصاویر را جایگزین عکس های آیفون 7 جت بلک در وب سایتشان کنند تا مردم از حقیقت ماجرا و آسیب پذیری نا امید کننده آن با خبر باشند.

بدون تردید رویکرد خریداران این مدل از موبایل های جدید اپل، زیبایی خاص و درخشندگی بدنه آن است؛ بنابراین پوشاندن آن با یک قاب محافظ نه تنها چاره ی کار نیست، بلکه آینه دقی است که به ناراحتی بیش از پیش صاحبان تلفن های هوشمند مورد بحث منجر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Ali.T
    Ali.T | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    رفیق منم یه این رنگی خریده الان بعد چهار ماه پشت گوشی داغون شده
    کلا گویا این رنگ به دلیل شفاف بودنش خط و خش رو خیلی بد نشون میده و کیفیت ساختشم به خوبی رنگای دیگش نیست
    یادمه که خود اپل هم پیشنهاد کرده بود حتما برای این رنگ یه قاب محافظ تهیه کنید

  • حمیدرضا سلیمیان
    حمیدرضا سلیمیان | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    اقا المینیوم درس رنگ نمیگیره شما بیا سرانیکی برن شما بیا المینیوما دورش بزن پشتشا شیشه بزن هیچکس کاریت نداره تازه گوشیت قشنگ ترم میشه روی شیشه هم یا گوریلا گلش بنداز یا از همون محافظ صفحه های ناشناخته ای که میندازی روی صفحه گوشی
    با این اوصاف که انقدر خش داره من باشم بخوام سه میلیون پول گوشی بدم میرم مشکی مات میخرم
    یا اگه میخری دیگه یا باید با خش کنار بیای یا با قاب که بنظر من با قاب شیشه ای کنار اومدن راحت تر از خشه قاب شیشه ای بنداز بخدا همه جای گوشیت معلومه همه از شیش فرسخی میفهمن که اپله البته اپل دیگه لطفی نداره برا کسایی که میخوات پز بدن همه مردم اپل دارن
    میخوای گوشی بگیری که خیلی تو چش بخوره برو اون گوشییا بخر که ۱۴ هزار دلاره و اسمشم یادم رفته ولی طلای اصل توش داره بیش تر میدرخشه

  • روزبه روزی طلب
    روزبه روزی طلب | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    سونی صد ساله داره پشت گوشیاشو شیشه ای میزنه والا من سونی دارم 1000 دفه بدون قاب خورده رو آسفالت خش هم بر نداشته ?

  • margbal
    margbal | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    فقط پول برند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی