ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی X300 رونمایی شد؛ صفحه نمایش 720p و اسنپدراگون 425

ال جی لحظاتی پیش از موبایل هوشمند X300 در کره جنوبی رونمایی کرد که به واسطه مشخصات سخت افزاری اش در رده بندی تلفن های همراه رده پایین و میان رده قرار می گیرد. گفتنی است ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۲۰

ال جی لحظاتی پیش از موبایل هوشمند X300 در کره جنوبی رونمایی کرد که به واسطه مشخصات سخت افزاری اش در رده بندی تلفن های همراه رده پایین و میان رده قرار می گیرد.

گفتنی است که تلفن همراه مذکور به یک صفحه نمایش LCD با رزلوشن 1280 در 720 پیکسل تجهیز شده و قدرت پردازشی آن توسط چیپست اسنپدراگون 425 تأمین می شود. چیپست مذکور شاید قدرتمندترین محصول کوالکام نباشد اما متشکل از 4 هسته است که با فرکانس 1.4 گیگاهرتز عملیات پردازش را انجام می دهند.

ال جی برای اجرای هرچه بهتر مولتی تسکینگ، X300 را از 2 گیگابایت حافظه رم بهره مند کرده است. همچنین ظرفیت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز 16 گیگابایت در نظر گرفته شده که با کارت حافظه خارجی قابل ارتقا است.

وظیفه تصویربرداری در این اسمارت فون بر عهده یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت است و ثبت عکس های سلفی به وسیله دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو انجام می شود.

در بخش ارتباطی ال جی X300 از بستر 4G LTE، وای فای b/g/n، بلوتوث 4.2 و NFC پشتیبانی می کند. همچنین پورت میکرو USB 2.0 نیز برای انتقال اطلاعات از طریق کابل و یا شارژ دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز دستگاه از یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که با توجه به مشخصات سخت افزاری نه چندان بالای آن به نظر مناسب می رسد.

کمپانی سازنده در بخش نرم افزاری از آخرین نسل سیستم عامل گوگل یعنی اندروید 7.0 نوقا بهره برده است. ال جی X300 با قیمت 220 دلار راهی بازار خواهد شد اما مشخص نیست که آیا خارج از کره جنوبی نیز در دسترس خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۹ دی ۱۳۹۵

    همه رو گفتی ولی نگفتی چند اینچه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی