ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درخواست تازه انانیموس از هوادارانش: ترامپ را هدف حملات خود قرار دهید

گروه هکتیویسم انانیموس در بیانیه ای که اخیر صادر کرده از طرفداران خود درخواست نموده دونالد ترامپ را هدف حملات سایبری شان قرار دهند و اطلاعات مربوط به وی را افشا نمایند. در ادامه، یکی از محبوب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

گروه هکتیویسم انانیموس در بیانیه ای که اخیر صادر کرده از طرفداران خود درخواست نموده دونالد ترامپ را هدف حملات سایبری شان قرار دهند و اطلاعات مربوط به وی را افشا نمایند.

در ادامه، یکی از محبوب ترین اکانت های مرتبط با این گروه، مجموعه ای از اتهامات علیه ترامپ را در قالب توییت هایی مطرح کرد و در آنها از ارتباط پنهانی رئیس جمهور منتخب آمریکا با شمار زیادی از افراد سخن گفت و از حامیان و دنبال کنندگان خود درخواست کرد که «او را رها نکنند».

این اکانت بعد از انتشار پیام های مستمر در مورد اطلاعاتی که از ترامپ در اختیارش قرار گرفته بود، تهدید کرد که آنها را به صورت علنی منتشر می کند.

در اکانت این گروه آمده است:

دیگر دهه هشتاد میلادی نیست که اطلاعات نابود شوند و تمامی شان حالا در دسترس هستند. [آقای ترامپ] چهار سال آینده دوران افسوس خوردن شما خواهد بود.

اما نکته اینجاست: گردانندگان این حساب کاربری که ظاهرا هم با گروه انانیموس در ارتباط هستند اینطور ادعا نموده اند که قصد حمله به آقای ترامپ را ندارند و در مقابل از طرفداران خود می خواهند که با استفاده از امکانات و منابعی که آنها در اختیارشان قرار داده اند این کار را انجام دهند.

اکانت انانیموس (با نام کاربری YourAnonCentral@)

بروید و او را بگیرید. برخیزید! ما را نجات دهید لطفا! نه، شما باید او را بگیرید. این وظیفه شما به عنوان یک بزرگسال است. ما منابع را در اختیارتان قرار دادیم و شما از آنها استفاده نمایید.

بعد از این پیام ها، اکانتی که به آن اشاره شد آپدیت های دیگری را به همراه برخی پست های قدیمی در مورد دیگر عملیات های خود منتشر کرد که البته آنها نیز در قالب پیام هایی پیرامون ترامپ و دیگر سیاست مداران آمریکایی منتشر شدند.

اکانت انانیموس (با نام کاربری YourAnonCentral@)

دونالد ترامپ به خاطر سیاست های تعصب گرایانه اش از سوی hrw@ تهدیدی علیه بشریت شناخته شده است.

در ادامه فعالان وابسته به انانیموس در واکنش به اتفاقات ماه های اخیر حملات تازه ای را آغاز کردند که شاید مهم ترینشان «عملیات علیه داعش» یا Operation Isis بود که با هشتگOpIsis # کلید خورد و در جریان آن اکانت های توییتری حامی این گروه تروریستی توسط آنها کشف و سپس به توییتر گزارش داده می شدند تا فعالیت شان در این شبکه اجتماعی خاتمه پیدا کند.

گفتنی است که این گروه حتی مدت ها قبل از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا وی را تحت نظر داشتند و با هشتگ OpTrump# مخالفت شان را با انتخاب وی در فضای مجازی اعلام می کردند که در نهایت همین فعالیت ها به بسته شدن وبسایت ترامپ و هک شدن ایمیل صوتی اش منجر گردید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۹ دی ۱۳۹۵

    نظرم تایید نشد یجور دیگه نوشتم ???????

  • Mi Amir
    Mi Amir | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    ترامپ یه مرد واقعیه?

    • saeed moghaddam
      saeed moghaddam | ۲۸ دی ۱۳۹۵

      نمیگم چرا این حرف رو زدی هااا...
      حرف من اینه که اصلا چه ربطی داشت؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی