ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آخرین بتای واتس اپ از سیستم اعلان اندروید نوقا به طور کامل پشتیبانی می کند

اگر دارای اسمارت فونی اندرویدی هستید که آنقدر خوش شانس بوده تا در میان 0.7 درصد از دستگاه های مبتنی بر اندروید نوقا قرار بگیرد، و روی آن از واتس اپ استفاده می کنید، احتمالا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

اگر دارای اسمارت فونی اندرویدی هستید که آنقدر خوش شانس بوده تا در میان 0.7 درصد از دستگاه های مبتنی بر اندروید نوقا قرار بگیرد، و روی آن از واتس اپ استفاده می کنید، احتمالا متوجه آشفتگی سیستم اعلان های پیام رسان مذکور در این نسخه از سیستم عامل شده اید.

اعضای تیم واتس اپ تا حالا و به روشنی نسبت به دستورالعمل های گوگل برای استفاده از سیستم جدید اعلان های اندروید نوقا بی توجه بوده اند. مثال این موضوع را موقع دادن پاسخ سریع به پیام ها از نوار اعلان متوجه خواهید شد. واتس اپ تا کنون فقط آخرین پیام دریافتی را در نوار اعلان ها به نمایش می گذاشت و اگر در پاسخ دادن به آن سرعت عمل کافی را نداشتید، پیام بعدی جایگزین آن می شد.

اما خبر خوش این که دیگر قرار نیست اوضاع به همین شکل باقی بماند. در صورت نصب آخرین نسخه بتای واتس اپ خواهید دید که این مشکل در کنار بسیاری از مشکلات دیگر برطرف شده اند.

در آخرین بتای واتس اپ برای اندروید تمامی پیام های دریافتی به طور کامل در نوار اعلان ها به نمایش در می آیند، و ضمنا می توانید پاسخ خودتان را نیز در همان قسمت ببینید.

اگر چندین پیغام از چندین مکالمه دریافت کنید هم در ابتدا به شکل یک اعلان در نوار ابزار به نمایش در می آیند، اما با اشاره روی آیتم می توانید گسترشش داده و به هر پیام به طور جداگانه پاسخ بدهید، و تمامی این کارها را در نوار ابزار اندروید انجام خواهید داد تا لازم نباشد که حتی وارد خود واتس اپ شوید.

این قابلیت به احتمال قوی به نسخه پایدار واتس اپ نیز خواهد رسید، اما تا آن موقع لازم است با مراجعه به این لینک از پلی استور  به پایین صفحه رفته و خود را به عنوان یک تستر بتا معرفی کنید. پس از دقایقی می توانید واتس اپ خود را به آخرین بیلد بتا یعنی 2.17.13 به روز رسانی کرده و سیستم اعلان های جدید آن را امتحان کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی