ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل سیسکو از جلسه ترامپ با سران تکنولوژی می گوید

چاک رابینز، مدیرعامل کمپانی Cisco که در مراسم مهمانی سران بزرگ تکنولوژی رئیس جمهور منتخب آمریکا، دونالد ترامپ دعوت بود اولین شخصی است که آزادانه در مورد این رویداد با رسانه ها صحبت می کند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

چاک رابینز، مدیرعامل کمپانی Cisco که در مراسم مهمانی سران بزرگ تکنولوژی رئیس جمهور منتخب آمریکا، دونالد ترامپ دعوت بود اولین شخصی است که آزادانه در مورد این رویداد با رسانه ها صحبت می کند

او در گفتگوی خود با بیزینس اینسایدر گفت که گروه در آن روز پیرامون مسائلی چون تجارت و مهاجرت صحبت کرد و نقطه نظرات متفاوتی وجود داشت اما جلسه بسیار تعاملی پیش می رفت و پر از خنده بود.

رابینز در ادامه گفت: «جلسه بسیار سازنده ای بود. و من فکر می کنم همه کسانی که به آنجا آمدند، تمام نگاه سیاسی که پیش از انتخابات داشتند را پشت سر گذاشته بودند.»

رهبران حوزه تکنولوژی بسیار نقش بزرگی در جامعه آمریکا دارند و این را ترامپ هم می داند. رابینز می گوید: «من می گویم که حتی تیم ترامپ، همه منتظر هستند ببینند که ما چطور با هم کار می کنیم تا چالش ها را حل کنیم، شغل جدید بسازیم و کارهایی که لازم است انجام شوند را به سرانجام برسانیم. ما در مورد مشکلات مالیات، تجارت، مهاجرت، نوآوری، کارآفرینی و ایجاد شغل صحبت کردیم و این بحث بسیار درگیر کننده ای بود. دیالوگ های تعاملی بسیاری رد و بدل شد، بسیار خندیدیم. بنابراین به نظر جلسه سازنده ای بود.»

از نگاه ترامپ و کابینه اش، شرکت های حوزه تکنولوژی از ویزای H1B سوء استفاده می کنند و یکی از مباحث اصلی این جلسه نیز به همین ماجرا اختصاص یافته. رابینز می گوید: «ما از ترامپ خواستیم تا میان دو مشکل مربوط به مهاجرت تفاوت قائل شود.»

جالب اینکه پس از سخنرانی های فراوان و بحث های بسیار، ترامپ بالاخره پذیرفته که مشکل وی با مهاجرت غیر قانونی یک ماجرای متفاوتی نسبت به مسئله ویزای H1B است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی