ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نخستین تبلیغ ویدیویی از نینتندو سوییچ را تماشا کنید

جدا از تمام مشکلات، یکی از مهمترین مسائلی که موجب شد Wii U نتواند طعم موفقیت های گذشته را بچشد و اتفاقا خود نینتندو هم به آن اعتراف نمود بازاریابی نه چندان خوب کنسول نسل ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۳:۵۲

جدا از تمام مشکلات، یکی از مهمترین مسائلی که موجب شد Wii U نتواند طعم موفقیت های گذشته را بچشد و اتفاقا خود نینتندو هم به آن اعتراف نمود بازاریابی نه چندان خوب کنسول نسل هشتمی آن ها بود. حالا بزرگترین پرسش اینجاست با وجود فاصله زمانی کم بین معرفی تا عرضه دیوایس بعدی ژاپنی ها، آیا نینتندو می تواند تا با یک بازاریابی مناسب نه تنها قابلیت های فراوان کنسولش را به نمایش بگذارد بلکه مردم را ترغیب به خرید آن نماید؟

با توجه به نخستین تبلیغ ویدیویی از نینتندو سوییچ، این گونه می توانیم نتیجه گیری کنیم آن ها از گذشته درس های خوبی گرفته اند؛ تبلیغی که محوریتش پیرامون قسمت پرتابل کنسول بازی سوییچ چرخیده و نشان می دهد همه جا می توانید تجربه ای دلنشین از عناوین آن داشته باشید. همانگونه هم که احتمالا حدس می زنید، عنوان نمایش داده شده طی این تبلیغ کوتاه اما کارآمد قسمت بعدی زلدا است.

نزدیک 40 روز تا عرضه نینتندو سوییچ باقی مانده و باید ببینیم ژاپنی ها با تبلیغات بعدی کدام قابلیت های کنسولش را هدف می گیرند. البته برای این دیوایس نینتندو یک چالش بزرگ متفاوت هم پیش رو دارد؛ خلاف پلتفرم های قبلی آن ها، روز ابتدایی عرضه کنسول بازی سوییچ بازی های زیادی به انتشار نرسیده و بین این عناوین تنها نام The Legend of Zelda: Breath of the Wild می درخشد. نینتندو سوییچ را می توانید از 13 اسفند و با قیمت 300 دلار خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سید محمد حسینی
    سید محمد حسینی | ۲۹ دی ۱۳۹۵

    نینتندو بدون زلدا و مارویو هیچی نیست فقط همین دو تا اند که به نینتندو اعتبار دادند و از 30 سال پیش هی می گن ماریو ماریو ماریو ماریو........

مطالب پیشنهادی