ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه جدید اورنوت برای iOS منتشر شد: ظاهر جدید، ناوبری بهتر و سرعت بیشتر

تیم اورنوت امروز از ارائه به روز رسانی بزرگی برای نسخه iOS اپلیکیشن خود خبر داد که قابلیت های مختلفی را برای آن به ارمغان می آورد. با ارتقای اپلیکیشن به نسخه 8.0 از این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

تیم اورنوت امروز از ارائه به روز رسانی بزرگی برای نسخه iOS اپلیکیشن خود خبر داد که قابلیت های مختلفی را برای آن به ارمغان می آورد. با ارتقای اپلیکیشن به نسخه 8.0 از این پس در اورنوت جستجو و ساخت یادداشت و اضافه کردن استایل و رنگ به آن ها از همیشه برایتان ساده تر خواهد بود.

در درجه نخست، حالا در اورنوت می توانید آسان تر از گذشته به جستجوی نوشته های خود بپردازید. در این به روز رسانی صفحه خانه اورنوت حذف شده، بنابراین دسترسی سریع تری به آخرین یادداشت های خود خواهید داشت.

همچنین رابط کاربری اپلیکیشن هم به کلی دگرگون شده و مضاف بر این شاهد چند رنگ جدید برای نشانه گذاری یادداشت ها نیز هستید. یک خصوصیت دیگر هم ابزار ناوبری جدیدی است که به شما اجازه می دهد تا در میان دفترچه های یادداشت تان راحت تر جابجا شوید. ضمنا اشاره روی آیکن ساعت هشدار در بالای صفحه هر نوشته نیز کلیه یادداشت هایی که در آن ها یادآور تنظیم شده را به نمایش می گذارد.

اما ویژگی ارتقاء یافته دیگر اورنوت در نسخه 8.0 تسهیل فرآیند ایجاد یادداشت هاست. برای این کار کافیست روی آیکن + شناور پایین صفحه اشاره کنید. البته در صورتی که بخواهید یک فایل صوتی، تصویری یا یک یادآور جدید بسازید می بایست روی علامت + سوایپ ساده ای به سمت بالا انجام دهید.

برای مشتریان تجاری اورنوت هم به روز رسانی جدید امکان جابجایی میان حساب های کاربری و بین یادداشت های شخصی و حرفه ای را آسان تر کرده است. بد نیست بدانید که این به روز رسانی بزرگ در پی جنجال های پیرامون سیاست های حریم شخصی اورنوت انجام می گیرد که ماه گذشته برای کمپانی دردسرهای زیادی آفریدند.

نسخه جدید اورنوت برای iOS را می توانید همین حالا از اپ استور دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی