ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت شرکت Simplygon را خریداری کرد

در ادامه تلاش ها برای سه بعدی سازی های بیشتر در فضای ویندوز 10، مایکروسافت شرکتی سوئدی به نام Simplygon را تحت تمک خود در آورد. این تیم که راه حل هایی برای بهینه سازی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

در ادامه تلاش ها برای سه بعدی سازی های بیشتر در فضای ویندوز 10، مایکروسافت شرکتی سوئدی به نام Simplygon را تحت تمک خود در آورد.

این تیم که راه حل هایی برای بهینه سازی سه بعدی خودکار توسعه می دهد، ابتدا در سال 2006 توسط Donya Labs راه اندازی شد و حالا به قدری تاثیرگذار عمل کرده که شرکتی به بزرگی مایکروسافت را تحت تاثیر خودش قرار داده.

شرکت سوئدی در بیانه ای، هدف اش را «سه بعدی برای همه» اعلام کرد و نوشت: «ما بسیار هیجان زده ایم که به مایکروسافت می پیوندیم تا این مسئله را امکان پذیر کنیم.»

چنین خریدی نه تنها می تواند برای استودیوهای بازی سازی مایکروسافت خبری بسیار خوشحال کننده باشد، بلکه حتی ممکن است تغییراتی اساسی را در سیستم عامل محبوب این شرکت نیز امکان پذیر سازد.

Paint 3D و Remix 3D تازه آغاز ماجرای سه بعدی سازی های ویندوز است و مایکروسافت قطعا سرمایه گذاری های بیشتری در این حوزه انجام خواهد داد. مشخص نیست که ردموندی ها چه مبلغی بابت خریداری Simplygon پرداخت کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی