ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوکل قابلیت جستجوی آفلاین را به اپلیکیشن Google Search آورد

ماه گذشته در دیجیاتو خبری مرتبط با گوگل خواندید که در حال آزمایش قابلیت های جدیدی برای اپلیکیشن Google Search است. حال به نظر می رسد که آپدیت جدیدی از طرف گوگل منتشر شده و ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۰

ماه گذشته در دیجیاتو خبری مرتبط با گوگل خواندید که در حال آزمایش قابلیت های جدیدی برای اپلیکیشن Google Search است. حال به نظر می رسد که آپدیت جدیدی از طرف گوگل منتشر شده و کاربران می توانند از قابلیت جستجوی آفلاین استفاده کنند.

در بروزرسانی جدید نرم افزار جستجوی گوگل، زمانی که ارتباط شما با اینترنت قطع می شود اپلیکیشن عبارت های مورد نظر شما را در حافظه خود ذخیره می کند و اگر حتی شما هم آنها را به یاد نیاورید، به هنگام اتصال مجدد به اینترنت نتایج به دست آمده از جستجو را به شما نشان خواهد داد.

عملیات مورد اشاره کاملاً در پس زمینه انجام شده و نیاز به انجام کار خاصی نیست. به هر حال ممکن است شما نگرانی هایی بابت مصرف باتری و دیتا داشته باشید ولی گوگل اذعان کرده که اپلیکیشن به صورت مستمر عبارت مورد نظر شما را سرچ نمی کند بلکه در واقع تنها یک بار و به هنگام اتصال اینترنت این کار را انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است از آنجایی که عملیات مورد اشاره کاملاً وابسته به سرویس «Android OS» است، به نظر می رسد که قابلیت جدید تنها برای تلفن های همراه اندرویدی در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • X102۴
    X102۴ | ۳۰ دی ۱۳۹۵

    تقریبا بیشتر از یه ماه پیش من این قابلیت رو روی گوشیم داشتم، یکم دیر اخبار رو منعکس می کنید

مطالب پیشنهادی