ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمپانی Lite-On تامین قطعات لازم برای شارژ وایرلس در آیفون 8 را برعهده دارد

بنابر گزارشی که امروز منتشر شده، کمپانی Lite-On Semiconductor قرار است تولید برخی قطعات چیپ های یکپارچه نسل بعدی آیفون را برعهده داشته باشد که از شارژ سریع وایرلس پشتیبانی می کند. به گفته روزنامه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۱

بنابر گزارشی که امروز منتشر شده، کمپانی Lite-On Semiconductor قرار است تولید برخی قطعات چیپ های یکپارچه نسل بعدی آیفون را برعهده داشته باشد که از شارژ سریع وایرلس پشتیبانی می کند. به گفته روزنامه چینی Commercial Times، این تولیدکننده قطعات تایوانی، تامین پل یکسو ساز مورد نیاز برای بهینه سازی انتقال انرژی به صورت وایرلس را برعهده گرفته است.

بعد از اعلام این خبر، ارزش سهام Lite-On در بازار مبادلات سهام تایوان تا سقف 10 درصد خود افزایش یافت. اما این کمپانی در بیانیه ای اعلام کرده که تمایلی به صحبت درباره گزارش ها نداشته و حاضر به ارائه پاسخی درباره مشتریان یا قطعه های تقاضا شده نیست.

در حال حاضر گفته می شود که اپل مشغول کار روی یک تکنولوژی شارژ وایرلس دوربرد است که نسبت به تمام متودهای شارژ وایرلس فعلی برتری خواهد داشت؛ چرا که دیگر نیازی به قرار گرفتن دستگاه روی منبع انرژی یا در نزدیکی آن وجود نخواهد داشت.

از سوی دیگر، در گزارش ها آمده که فاکسکان، شریک اپل در تولید آیفون های این کمپانی نیز مشغول آزمایش ماژول های شارژ وایرلس است که در دهمین سالگرد آیفون، روی آیفون 8 قرار خواهند گرفت. انتظار می رود که موبایل آیفون 8 از تغییراتی اساسی در طراحی برخوردار بوده و به همراه بدنه شیشه ای، نمایشگر OLED بدون حاشیه و سنسور اثرانگشت جای گرفته در نمایشگر عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی