ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از تاچ بار و اشتراک گذاری در iCloud به اپ های آهنگسازی اپل اضافه شد

اپل ساعاتی پیش دو نرم افزار آهنگسازی حرفه ای و مخصوص مصرف کننده اش را با قابلیت های پیشرفته تری برای اشتراک گذاری فایل به روز رسانی کرده، و همچنین پشتیبانی از تاچ بار لپ تاپ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

اپل ساعاتی پیش دو نرم افزار آهنگسازی حرفه ای و مخصوص مصرف کننده اش را با قابلیت های پیشرفته تری برای اشتراک گذاری فایل به روز رسانی کرده، و همچنین پشتیبانی از تاچ بار لپ تاپ های جدید مک بوک پرو را نیز به آن ها اضافه نموده است.

پنل موزیک خوانی گاراژ بند 2.2 برای iOS حالا به طراحی جدیدی مزین شده، و شاهد اضافه شدن قابلیت جدید multi-take recording (برای ضبط آهنگ و جابجایی میان تیک های مختلف) نیز به ابزار آهنگسازی آن هستیم. گاراژ بند با این به روز رسانی افکت های استودیویی پیشرفته تری هم دریافت کرده که شامل افکت های خواننده، تصحیح کوک صدا و افکت های دیستورشن می شوند.

ضمنا سینث سایزر نرم افزاری Alchemy که تا پیش از این فقط در نرم افزار آهنگسازی حرفه ای اپل یعنی Logic Pro X قابل دسترسی بود، حالا در گاراژ بند هم قابل استفاده است. اما خود Logic Pro X هم با پشتیبانی از تاچ بار مک بوک ارتقاء یافته تا به لطف این نوار لمسی نیازی نباشد که خیلی از دکمه های کیبورد استفاده کنید.

اپل امکانی فراهم کرده تا کاربران اپلیکیشن پروژه های خود را به شکل تایم لاینی روی تاچ بار ببینند تا از همان محل به گزینه هایی مثل تنظیم حجم صدا و ابزار کنترل دسترسی داشته باشند.

اما قابلیت دیگر امکان ضبط در هر دو اپلیکیشن و اشتراک گذاری فایل میان این دو از طریق سرویس iCloud است که تا پیش از این ممکن نبود. قبلا فقط امکان انتقال فایل های گاراژ بند را به Logic Pro داشتید، اما بر عکس این کار را نمی توانستید انجام بدهید. بنابراین با این خصوصیت کاربردی می توانید روی آهنگ هایتان در iOS (وقتی در سفرید یا آفلاین هستید) کار کرده و برای ویرایش بیشتر کار را در Logic Pro ادامه دهید.

این آپدیت نرم افزاری برای کاربران قدیمی دو اپلیکیشن رایگان است، اما اگر تا حالا از Logic Pro استفاده نکرده باشید برایتان 200 دلار هزینه در پی خواهد داشت. همچنین گاراژ بند را هم می توانید روی مک ها و آیفون های جدید به طور رایگان استفاده کنید، هر چند روی دستگاه های قدیمی تر می بایست آن را با پرداخت 5 دلار خریداری نمایید.

در انتها شایان ذکر است که آخرین به روز رسانی Logic Pro به ژانویه سال گذشته میلادی بر می گردد، این در حالیست که گاراژ بند آخرین بار در ماه می 2016 برای افزودن قابلیت های موسیقی چینی آپدیت شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی