ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از عنوان بعدی نینتندو برای تلفن های هوشمند رونمایی شد

اردیبهشت ماه امسال کمپانی نینتندو پس از موفقیت های ابتدایی اپلیکیشن Miitomo از برنامه های بعدی خود برای اسمارت فون ها پرده برداشت که با توجه به آن، ژاپنی ها به ساخت عنوانی از بازی های ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۲۵

اردیبهشت ماه امسال کمپانی نینتندو پس از موفقیت های ابتدایی اپلیکیشن Miitomo از برنامه های بعدی خود برای اسمارت فون ها پرده برداشت که با توجه به آن، ژاپنی ها به ساخت عنوانی از بازی های معروف The Animal Crossing و Fire Emblem روی آوردند. سرانجام ساعاتی پیش و طی رویدادی که قبلا وعده داده شده بود، این کمپانی از یکی از همین اپلیکیشن ها رونمایی نمود.

عنوانی که Fire Emblem Heroes نام داشته و 17 فوریه [29 بهمن] به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی عرضه خواهد شد. نکته جالب اینجاست که همچنان معلوم نیست کی دارندگان آی دیوایس ها می توانند ماجراجویی بعدی  با شخصیت های محبوب Fire Emblem را تجربه نمایند. این نخستین دفعه است که کمپانی نینتندو اپلیکیشنی را ابتدا به گوگل پلی می فرستد. از 19 ژانویه که امروز هست هم می توانید پیش ثبت نام بازی را انجام دهید.

اطلاعات به دست آمده از بازی نشان می دهند Fire Emblem Heroes عنوانی استراتژیک/تاکتیکی بوده و بازیکن ها با داشتن نقش هیروهای این سری به جنگ با دشمنان خواهند رفت. حالا باید ببینیم آیا Heroes می تواند خاطرات بد ژاپنی ها با Super Mario Run را از پاک نموده و موفقیتی همانند پوکمون گو [البته نسبت به تعداد طرفدارای خودش] به دست بیاورد یا با یک شکست رو به رو می شویم.

Fire Emblem Heroes تنها عنوانی نبود که ژاپنی ها معرفی کردند. رویداد چند ساعت پیش نینتندو کاملا به سری Fire Emblem اختصاص داشت و آن ها از بازی های متفاوتی هم رونمایی نمودند. یکی از آن ها Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia است که 19 ماه مه [29 اردیبهشت] به 3DS خواهد آمد. البته این بازی جدید نیست و شاهد بازسازی دومین عنوان این سری که سال 1992 عرضه شد هستیم.

اما نینتندو با بروزرسانی های مختلف طی بخش های گوناگون و هماهنگ سازی گیم پلی با قابلیت های کنسول دستی اش سعی نموده تجربه ای امروزی به مخاطبین هدیه بدهد. از Shadows of Valentia بگذریم به Fire Emblem Warriors می رسیم که هفته پیش معرفی شد و رویداد ژاپنی ها فرصتی بود تا شاهد تریلری قدیمی اما با صحنه های اضافی باشیم. شاید جالب باشد بدانید Warriors که پاییز 2017 برای نینتندو سوییچ و 3DS عرضه می شود را Koei Tecmo می سازد.

عکس بقیه قسمت ها، سبک این بازی Hack 'n' Slash بوده و بازیکن ها می توانند طعم شیرین مبارزات خونین را با Fire Emblem بچشند. اما آخرین عنوانی که نینتندو دیشب از آن سخن گفت قسمت بعدی این سری برای نینتندو سوییچ است و تنها می دانیم سال 2018 عرضه خواهد شد. از کنسول Wii به بعد، این اولین دفعه است که یکی از قسمت های اصلی Fire Emblem را روی کنسول های خانگی نینتندو می بینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی