ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرانسل
تکنولوژی

ایرانسل: مشترکان هرچه سریع تر نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نامی اقدام کنند

همانطور که در خبر قبلی خواندید مهلت سی روزه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور برای احراز هویت دارندگان سیم کارت های مجهول الهویه امروز به پایان می رسد. ایرانسل نیز در همین راستا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۲۵

همانطور که در خبر قبلی خواندید مهلت سی روزه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور برای احراز هویت دارندگان سیم کارت های مجهول الهویه امروز به پایان می رسد.

ایرانسل نیز در همین راستا بیانیه ای خبری صادر کرده و از مشترکان خود خواسته که هرچه سریع تر نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند تا مشمول سلب امتیاز ایرانسل نشوند. در ادامه توجه شما را به متن این بیانیه جلب می کنیم.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور اعلام کرد که بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسبت به یک طرفه کردن سیمکارت مشترکانی که ثبتنامشان تکمیل نشده اقدام کرده است و با توجه به اینکه مهلت اعلام شده از سوی رگولاتوری برای تکمیل اطلاعات ثبتنامی مشترکان تلفن همراه، روز 30 دی ماه 95 پایان مییابد، لذا آن دسته از مشترکانی که هنوز موفق به تکمیل ثبتنام سیمکارت خود نشدهاند، جهت جلوگیری از انسداد دائم و سلب امتیاز سیمکارت خود، لازم است هر چه سریعتر با مراجعه به یکی از «فروشگاهها و مراکز خدمات» و یا «مراکز ارتباط با ایرانسل» در سراسر کشور نسبت به تکمیل ثبتنام سیمکارت خود اقدام کنند و از هدایای در نظر گرفته شده بهرهمند شوند.

ایرانسل همچنین جهت تسهیل در فرایند ثبتنام، این امکان را فراهم کرده که مشترکان این اپراتور با مراجعه به وبسایت ایرانسل، اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل ثبتنام را در این وبسایت وارد کنند.

این دسته از مشترکان، پس از وارد کردن اطلاعات ثبتنامی در وبسایت ایرانسل به نشانی sabt.irancell.ir، لازم است با در دست داشتن پرینت فرم ثبتنام و اصل کارت ملی، به یکی از «فروشگاهها و مراکز خدمات» و یا «مراکز ارتباط با ایرانسل» در سراسر کشور مراجعه و پس از احراز هویت، فرایند تکمیل ثبتنام سیمکارت را نهایی کنند. فهرست این مراکز در وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir قابل دسترسی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی