ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاکسکان و تولید محصولات آزمایشی اپل در تاسیساتی تازه در شنژن

بنابر گزارشی که به تازگی از سوی Nikkei Asian Review منتشر شده، کمپانی فاکسکان برنامه دارد تا کارخانه و مقر جدیدی را در شهر شنژن چین تاسیس کند. این تاسیسات جدید، از واحدی برای «پیش-تولید» ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

بنابر گزارشی که به تازگی از سوی Nikkei Asian Review منتشر شده، کمپانی فاکسکان برنامه دارد تا کارخانه و مقر جدیدی را در شهر شنژن چین تاسیس کند. این تاسیسات جدید، از واحدی برای «پیش-تولید» بهره مند خواهند بود که به اپل در تولید نسخه های پروتوتایپ محصولاتش کمک می کند. این تاسیسات، سومین کارخانه فاکسکان در شنژن به شمار می رود.

اکثر تولیدات آیفون در کارخانه ای واقع در ژنگژو صورت می گیرند. یکی از منابع داخلی این کارخانه می گوید که فاکسکان قصد دارد به اپل در تولید نسخه پروتوتایپ های بهتر از محصولات جدید در مقر تازه خود کمک کند. این کمپانی همچنین فعلاً در حال بررسی زمین های محلی است تا بهترین فضا برای ساخت مقر جدیدش را بیابد.

در همین حین، «تری گو»، رییس هیئت مدیره فاکسکان به خبرنگاران گرفته است که این کمپانی، چین را ترک نخواهد کرد. تا به امروز بارها گفته شده که فاکسکان در حال بررسی گزینه های خود برای انتقال تولیدات آیفون به خاک ایالات متحده است که به کنار گذاشته شدن تعریفه مالیاتی 35 درصدی محصولات تولیدی اپل در کشورهای دیگر منجر خواهد شد.

رییس جمهور منتخب ایالات متحده، دونالد ترامپ به دفعات کمپانی های فعال در حوزه تکنولوژی را تهدید کرده و از آنها خواسته که تولیدات خود را به خاک این کشور بیاورند تا برای کارگردان آمریکایی نیز اشتغال زایی شود. اما از سوی دیگر، دولت چین هم به صاحبان تجارت خود فشار می رود که تنها برای جلب رضایت ترامپ، تاسیسات خود را به آمریکا منتقل نکنند.

حتی با وجود گمانه زنی درباره تلاش فاکسکان برای تولید آیفون در خاک آمریکا، گو به خبرنگاران گفته است: «فاکسکان چین را ترک نخواهد کرد. فاکسکان همین جا خواهد ماند.» البته افراد نزدیک به وی می گویند که گو می خواهد ملاقاتی با ترامپ داشته باشد و تصمیم اخیر وی، بعد از ملاقاتش با یکی از مقامات بلند بالای چینی اتخاذ شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی