ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن VUE؛ تجربه ای بی نظیر از ویرایش و مونتاژ ویدیو

ویرایش ویدیو آنقدر شاخه بزرگی است که برای هر جنبه اش می توان اپلیکیشنی تخصصی ساخت. فیلمبرداری، صداگذاری، افکت ها و فیلترها، کادربندی و مونتاژ موضوعاتی در این شاخه اند که توسعه دهندگان به خوبی رویشان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

ویرایش ویدیو آنقدر شاخه بزرگی است که برای هر جنبه اش می توان اپلیکیشنی تخصصی ساخت. فیلمبرداری، صداگذاری، افکت ها و فیلترها، کادربندی و مونتاژ موضوعاتی در این شاخه اند که توسعه دهندگان به خوبی رویشان مانور داده اند تا این روزها بتوانیم با یک اسمارت فون کوچک هم ویدیوهایی به بزرگی و تأثیرگذاری آثار سینمایی بسازیم.

VUE که امروز به شما معرفی می کنیم به طور اختصاصی روی جنبه مونتاژ ویدیوها متمرکز شده؛ اپلیکیشنی که در بازه های زمانی کوتاه فیلمبرداری می کند تا این قطعات کوتاه را به هنرمندانه ترین شکل ممکن به هم چسبانده و در نهایت یک کلیپ زیبا داشته باشید.

مکانیزم کار VUE بسیار جالب است. با آن می توانید حداکثر 10 شات یک تا پانزده ثانیه ای بگیرید و در نهایت با اضافه کردن موزیک و استیکر و افکت کلیپ نهایی را بسازید. هر شات روی تایملاین باریکی که در مرکز صفحه قرار گرفته ذخیره می شود تا هر موقع که بخواهید قادر به ویرایش آن باشید.

خوشبختانه تیم VUE دستتان را برای ویرایش این تایملاین حسابی باز گذاشته؛ از جابجا کردن کلیپ ها گرفته تا اضافه کردن موزیک، تغییر سرعت پخش، افزودن افکت و آوردن ویدیوهای گالری را می توانید به آسانی یک لمس انجام بدهید. خودتان تصور کنید که با کمی وقت گذاشتن روی این امکانات چه ویدیوهای فوق العاده ای را با VUE خلق خواهید کرد.

VUE از معدود اپلیکیشن های ویرایش ویدیوست که امکان فیلمبرداری در کادر اولترا واید را هم در اختیارتان قرار می دهد. البته به جز این نسبت های تصویر دیگری مثل کادر عمودی تمام صفحه را هم می توانید استفاده کنید.

وقتی که کار کادربندی و مونتاژتان به اتمام رسید، بعدا می توانید به هر کلیپ کوتاه موزیک و استیکر و فیلترهای هنری هم اضافه کنید. خوشبختانه در مورد موزیک هم می توانید از آرشیو خودتان کمک بگیرید و هم از موزیک های آماده ای که تیم VUE در اختیارتان گذاشته اند.

VUE می تواند خروجی هایی با کیفیت HD تحویل تان بدهد، خروجی هایی که به خاطر زمان کوتاه شان برای شبکه اجتماعی ای مثل اینستاگرام بسیار مناسب هستند. اگر دوست دارید همانند سینماگران حرفه ای کلیپ بسازید VUE از آن اپلیکیشین هایی است که بی چون و چرا باید تجربه اش کنید.

VUE

VUE

سازنده: .VUE VIDEO CO., LTD قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 58.5 / 21.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی