ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو از کنسولش مطمئن است: حمایت توسعه دهندگان شخص ثالث را خواهیم داشت

شاید همچنان قدرت دیوایس بعدی ژاپنی ها نسبت به پلی استیشن 4 یا اکس باکس وان مشخص نباشد اما با یک نگاه جزئی به گزارشات و اطلاعات به دست آمده، می توانیم به سادگی حدس ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

شاید همچنان قدرت دیوایس بعدی ژاپنی ها نسبت به پلی استیشن 4 یا اکس باکس وان مشخص نباشد اما با یک نگاه جزئی به گزارشات و اطلاعات به دست آمده، می توانیم به سادگی حدس بزنیم که نینتندو برای توسعه کنسولش از سیاست های Wii و Wii U استفاده نموده است. یعنی همانند WII U، قدرت پلتفرم آن ها اختلاف فاحشی با رقیبانش نداشته و از دیدگاه خلاقیت ژاپنی ها سعی کرده اند تا تاثیرات این بخش روی مخاطبین مشابه Wii باشد.

طبیعتا ترکیب دو تا از بهترین ایده ها تصمیم درستی بوده است اما نینتندو برای موفقیت چالش های زیادی را پیش رو خواهد داشت که یکی از بزرگترین آن ها را می توانیم حمایت «توسعه دهندگان شخص ثالث» بنامیم. حالا با توجه به گفته های رجی فیلز ایم، مدیریت بخش آمریکای نینتندو، این کمپانی بابت پشتیبانی بقیه شرکت ها از کنسولش نگرانی نداشته و آن ها به نینتندو سوییچ مطمئن هستند:

چیزی که سازندگان می خواهند یک جامعه بزرگ از دارندگان کنسول ها با رشد روزانه است تا به سادگی بتوانند بازی هایشان را توسعه داده و درآمدزایی کنند. Wii U به این هدف نرسید اما به واسطه ساخت انحصاری های گوناگون و فروش خوب پلتفرم طی روزهای ابتدایی، می خواهیم با نینتندو سوییچ آن را عملی کنیم.

فیلز ایم ادامه صحبت هایش با اشاره به لیست کمپانی هایی که به حمایت از کنسول بازی سوییچ روی آورده اند گفت همین مسئله به تنهایی می تواند اشتیاق آن ها برای پشتیبانی از این پلتفرم را نشان دهد. بد نیست بدانید چند روز پیش مایکل پکتر، تحلیل گر معروف صنعت بازی های ویدیویی، اذعان داشت نینتندو سوییچ با وجود قیمت 299 دلاری و قدرت پایینش حمایت بازیسازها را پس از یک سال را از دست می دهد. این کنسول 3 مارس (13 اسفند) عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی