ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گاراژ استارت آپ ها فیسبوک ایستگاه F
تکنولوژی

فیسبوک نخستین مقر پرورش استارت آپ های خود را در پاریس می سازد

بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا عملیات اجرایی احداث نخستین مرکز پرورش استارت آپ های خود را در شهر پاریس و در محل یکی از ایستگاه های قدیمی قطار آغاز کرده است. نام این مکان «گاراژ استارت آپ ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا عملیات اجرایی احداث نخستین مرکز پرورش استارت آپ های خود را در شهر پاریس و در محل یکی از ایستگاه های قدیمی قطار آغاز کرده است.

نام این مکان «گاراژ استارت آپ ها» (Startup Garage) یا «ایستگاه F» است و پس از تکمیل بزرگترین نمونه از این دست مراکز در دنیا لقب خواهد گرفت. قرار است در این مکان فیسبوک امکانات بازاریابی، قابلیت های فنی و تجربه های خود در زمینه تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) محصولات را در دوره های ۶ ماهه به طور همزمان در اختیار ۱۰ تا ۱۵ استارت آپ قرار بدهد.

«ایستگاه F» مساحتی در حدود ۴۳ هزار متر مربع را شامل می شود و پس از تکمیل دارای یک پردیس آموزشی به ظرفیت ۳۰۰۰ صندلی، ۱۰ برنامه استارت آپ بین المللی، رستوران، ۴ آشپزخانه، کافه، بار و ۸ سالن همایش خواهد بود. همچنین فیسبوک در نظر دارد تا سال ۲۰۱۸ خوابگاه هایی را نیز برای کارآفرینان جوان تحت پرورش خود بنا کند.

این شرکت از همین حالا لیست بلند بالایی از استارت آپ ها را برای پرورش در این مرکز تهیه نموده است. از جمله آنها می توان به نام هایی چون Mapstr ،Chekk ،Fabulous و Karos اشاره کرد.

محبوب ترین شبکه اجتماعی دنیا همواره حامی کسب و کارهای نو و ایده های تازه بوده و تا کنون در قالب برنامه های مختلف به حمایت های مالی و فنی از استارت آپ ها پرداخته است، اما برنامه «گاراژ استارت آپ ها» اولین اقدام این کمپانی برای بسترسازی فیزیکی برای کارآفرینان به شمار می آید.

استارت آپ ها از سرتاسر دنیا می توانند برای حضور در ایستگاه F نام نویسی نمایند. ضمن این که صفحه اختصاصی این گاراژ در شبکه اجتماعی فیسبوک نیز در این آدرس راه اندازی شده که علاقه مندان می توانند با مراجعه به آن اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FATAHI123
    FATAHI123 | ۱ بهمن ۱۳۹۵

    بسیار عالی? ?

مطالب پیشنهادی