ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید ساعت هوشمند لوکس TAG Heuer در راه است

تقریباً یک سال پس از عرضه نخستین ساعت هوشمند لوکس مجهز به پلتفرم Android Wear تحت عنوان Connected، «ژان کلاد بیور» مدیرعامل کمپانی Tag Heuer رسماً از عرضه مدل جدیدی از این ساعت هوشمند در ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

تقریباً یک سال پس از عرضه نخستین ساعت هوشمند لوکس مجهز به پلتفرم Android Wear تحت عنوان Connected، «ژان کلاد بیور» مدیرعامل کمپانی Tag Heuer رسماً از عرضه مدل جدیدی از این ساعت هوشمند در خرداد ماه سال آینده خبر می دهد.

اما با این وجود بیور سخنی از مشخصات سخت افزاری و امکانات نسل جدید ساعت های هوشمند تگ هویر به میان نیاورده است؛ هرچند که می دانیم سرویس GPS، عمر باتری قابل قبول، طراحی بهتر و نمایشگر باکیفیت تر از المان های محتمل آن خواهند بود.

به علاوه انتظار می رود این پوشیدنی لوکس از پتلفرم Android Wear 2.0 که احتمالاً ماه آینده منتشر می شود برخوردار خواهد بود.

گفتنی است قیمت در نظر گرفته شده برای مدل سال قبل 1500 دلار بود که در نوع خود بالا به نظر می رسد؛ اما برخلاف برخی از تصورات میزان تقاضا و استقبال برای ساعت هوشمند مورد بحث بسیار مناسب بوده است.

طوری که مدیرعامل تگ هویر اذعان کرده Connected تاکنون بیش از 56 هزار نسخه فروش داشته، رقمی که حدوداً دو برابر پیش بینی های خود این کمپانی است.

شرکت سوئیسی بر این باور است که نسل جدید ساعت هوشمندش فروشی فراتر از 150 هزار نسخه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۲ بهمن ۱۳۹۵

    به عنوان کسی که بعد از 7 ماه استفاده از Gear S2 و بدرد نخور بودنش ( کلا ایده ساعت های هوشمند الان واقعا به هیچ دردی نمیخوره) و دارم از محوصل Vivoactive Hr گارمین استفاده میکنم چون ورزشکارم و حرفه ای شنا میکنم یکم تحقیق کنم ترجیح میدم یا یک ساعت معمولی از تگ هیور یا برند های سوییسی دیگه بگیرم که خودم برای ساعت از Victorinox استفاده میکنم ، یا اینکه اگه یک دستگاه میخوام که مقدار هوشمند بشه دنبال سری Fenix گارمین میرم با این قیمت

مطالب پیشنهادی