ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ضعف مالی یا فقدان استعداد؟ آگهی های جدید HTC را تماشا کنید

کمپانی HTC در سال های اخیر از اوضاع مطلوبی برخوردار نبوده و همانطور که می دانید هر از گاهی زمزمه های فروش و واگذاری تجارت موبایل این شرکت به گوش می رسد. خصوصاً از اوایل سال ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

کمپانی HTC در سال های اخیر از اوضاع مطلوبی برخوردار نبوده و همانطور که می دانید هر از گاهی زمزمه های فروش و واگذاری تجارت موبایل این شرکت به گوش می رسد.

خصوصاً از اوایل سال 2015 میلادی و دوره عرضه موبایل HTC One M9 در قامت یک پرچمدار، وضعیت اقتصادی و مالی تایوانی ها از هر جهت رو به افول حرکت کرده و حالا به نظر می رسد توانایی تامین بودجه فعالیت های جانبی مانند بازاریابی و تبلیغات را ندارند.

همانطور که احتمالاً در جریان هستید HTC چندی پیش از پرچمدار جدیدی به نام U Ultra پرده برداشت که به نسبت موبایل قدرتمند و خوبی به نظر می رسد؛ اما تبلیغات نه چندان دلچسبی برای بازاریابی خود محصول و ویژگی هایش در نظر گرفته شده که با اعتبار دیرینه این کمپانی تطابق ندارد.

کافی است نگاهی به ویدیوی نگاه نزدیک اختصاصی اچ تی سی برای موبایل جدیدش بیاندازید؛ آنها برای ضبط این منظور دست به دامان چند نفر از اعضای باشگاه هوادارانشان شده اند و در تصاویری بسیار ساده و با حداقل ویرایش از تجربیات خود با این موبایل سخن می گویند.

اما اوج ماجرا هنگامی لمس می شود که تایوانی ها اخیراً سعی کرده اند قابلیت Night Mode اندروید 7.0 را روی موبایل HTC U Ultra به نمایش بگذارند.

اینجا است که با تبلیغی به شدت پیش پا افتاده طرف هستیم که واکنش مردم و حتی طرفداران موبایل های اچ تی سی را هم به دنبال داشته است.

یکی از کاربران در بخش نظرات صفحه اختصاصی HTC در یوتوب نوشته: «قرار است از این به بعد اینجوری باشد؟ مثلاً می خواهند خوشمزگی کنند؟ فکر نکنم حتی خود کارمندان این شرکت هم این ویدیو را نمونه ای مناسب برای بازاریابی بدانند.»

یکی دیگر از هواداران هم نوشته: «موبایل خوبی به نظر می رسد؛ اما تبلیغاتش افتضاح است.» شخص دیگری هم با لحن تندتری اذعان کرده: «من خودم شخصاً ویدیوهای مسخره ای در یوتوب بارگذاری می کنم، اما باید اعتراف کنم این تبلیغ بدترین و حال بهم زن ترین 32 ثانیه ای بود که در عمرم دیدم».

بدون شک تدارک ویدیوهای رندر شده یا حداقل محتوایی که مخاطب بتواند تفکری را پشت آن تصور کند برای کمپانی بزرگی مانند HTC به مراتب مناسب تر و درخور توجه تر خواهد بود. اما بدیهی است که این وضعیت از دو حالت خارج نیست: یا فقدان استعداد مدیریتی، یا ضعف اقتصادی.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • saeed4710
    saeed4710 | ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

    سلام دوستان. اگه می خواهید استعدادهای شغلی و تحصیلی خودتون رو کشف کنید ، وارد ربات تلگرام زیر شوید .واقعا عالی هست.
    estedadha_bot@

  • 7.62mm
    7.62mm | ۳ بهمن ۱۳۹۵

    دلیل ناراحتی شما اینه که صرفا نوع این تبلیغات با اون کلیشه ای که رسانه ها در ذهنتون به عنوان تبلیغ خوب نهادینه کردن متفاوته.

  • بهنود آراسته
    بهنود آراسته | ۳ بهمن ۱۳۹۵

    با اینکه نسبت به اچ تی سی حس نوستالژیک دارم متاسفانه باید گفت اگهی های صدا و سیما خیلی بهتر از این به اصطلاح تبلیغ هست

  • ali-g
    ali-g | ۳ بهمن ۱۳۹۵

    اقا keivan ساقیت کیه برادر ؟ معرفیش کن بچه ها فیض ببرن

  • Reza
    Reza | ۳ بهمن ۱۳۹۵

    منم میتونستم تو کوچه اینجور آگهی رو بسازم !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی