ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ثبت نام برای حضور در همایش بین المللی Tehran Game Convention آغاز شد

صبح امروز، بنیاد ملی بازی های رایانه ای از آغاز ثبت نام برای حضور در بزرگ ترین گردهمایی تجاری حوزه صنعت بازی های ویدیویی در ایران خبر داد و اعلام کرد که ثبت نام تا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۰

صبح امروز، بنیاد ملی بازی های رایانه ای از آغاز ثبت نام برای حضور در بزرگ ترین گردهمایی تجاری حوزه صنعت بازی های ویدیویی در ایران خبر داد و اعلام کرد که ثبت نام تا 15 فروردین ماه، تقریبا یک ماه پیش از آغاز نمایشگاه ادامه خواهد داشت.

حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ابتدا با تحلیل بازار بازی های ویدیویی ایران و جهان و فراهم آمدن ظرفیت های قابل قبول، برگزاری Tehran Game Convention را فرصت خوبی برای برداشتن قدم بعدی دانست.

این رویداد که با همکاری شرکت شناخته شده فرانسوی Game Connection قرار است 9 و 10 اردیبهشت 1396 در محل همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شود، بازی سازی در ایران را به کمپانی های بزرگ دنیا معرفی خواهد کرد و سکوی پرتابی برای بازی سازان ایرانی خواهد شد.

نکته جالب در ارتباط با این نمایشگاه آن است که مجموعه Game Connection به عنوان یک سازمان بین المللی، نمایشگاه های متعددی برگزار می کند و Tehran Game Connection به عنوان تنها همایش B2B این شرکت در انحصار ایران خواهد ماند و بازی سازان کشورهای دیگر حوزه خلیج فارس و خاورمیانه می توانند از این فرصت برای شناساندن خود به بازار جهانی استفاده کنند.

طی این دو روز، سخنرانی ها، کلاس های فشرده آموزشی و ملاقات ها و گفتگوهای تخصصی در رابطه با تمام موضوعات مرتبط با بازی های ویدیویی، به خصوص جنبه تجاری آن برگزار خواهد شد تا بازی سازان بومی ایرانی بتوانند از دریچه این نمایشگاه به بازار بین المللی نگاهی دقیق تر داشته باشند.

بازی سازان مستقل می توانند با ارسال ایمیل به نشانی contact@tehrangamecon.com برای دریافت فضای رایگان نمایشگاهی اقدام کنند. قطعا حضور تیم های کوچک و خلاق در این نمایشگاه می تواند بسیار موثر واقع شود.

علاقه مندان به حضور در این نمایشگاه می توانند با مراجعه به وبسایت این رویداد، از اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه حضور باخبر شوند و ثبت نام خود را انجام دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی