ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ادغام بیشتر سرویس های Maps با جستجوگر تحت وب گوگل

بالاخره یکی از ویژگی های جالب توجه و کاربردی «گوگل مپس» به سرویس جستجوی اصلی تحت وب این شرکت نیز اضافه شد. قابلیت Explore یا گردش از سال 2013 به گوگل مپس اضافه شد؛ این بخش ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

بالاخره یکی از ویژگی های جالب توجه و کاربردی «گوگل مپس» به سرویس جستجوی اصلی تحت وب این شرکت نیز اضافه شد.

قابلیت Explore یا گردش از سال 2013 به گوگل مپس اضافه شد؛ این بخش در واقع بستری است که به تناسب محل قرارگیری و مسیریابی شما، مکان های تفریحی، تجاری و انواع رستوران ها را برای گذران وقت پیشنهاد می دهد.

آبان ماه امسال بود که این قابلیت به نسخه موبایلی جستجوگر گوگل اضافه شد و حالا شاهد آن هستیم که در صورت گشت و گذار در صفحه تحت وب جستجوی گوگل هم پیشنهاداتی ارائه می گردد.

به عنوان مثال اگر عبارت «مرغ سوخاری» را در کامپیوتر خود مرور کنید، گوگل ضمن ارائه توضیحاتی درباره آن غذا، نمایی از سرویس مپس را به تصویر کشیده و بر اساس محل حضور نزدیک ترین و بهترین رستوران های ارائه دهنده مرغ سوخاری را معرفی می کند.

اگر هم در نقطه ای از دنیا حضور داشته باشید که پشتیبانی و خدمات رسانی پیشتری از سوی گوگل ارائه گردد، پیشنهادات بیشتری تحت عنوان «Discover» نمایش داده می شود که مثلا «بهترین مکان برای تهیه غذا» و یا «رستوران های ایرانی» هم در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

کمپانی ساکن مانتن ویو در سال های اخیر تلاش زیادی در راستای بهبود عملکرد و رابط کاربری گوگل مپس و همینطور درج آن در سایر بخش ها کرده و به طور کلی به نحوی کاملاً هوشمند عمل می نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • شهنوازی
    شهنوازی | ۴ بهمن ۱۳۹۵

    چرا هی فیلتر میشه سایتتون ؟ ?

مطالب پیشنهادی