ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هک اطلاعات کاربران یاهو
تکنولوژی

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا آسیب پذیری امنیتی یاهو را بررسی می کند

طی ماه های گذشته مشخص شد کمپانی یاهو و سرویس ایمیلش به ترتیب در سال های 2013 و 2014 مورد حمله هکرها قرار گرفته و مجموعاً اطلاعات نزدیک به 1.5 میلیارد کاربر سرقت شده است. به ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

طی ماه های گذشته مشخص شد کمپانی یاهو و سرویس ایمیلش به ترتیب در سال های 2013 و 2014 مورد حمله هکرها قرار گرفته و مجموعاً اطلاعات نزدیک به 1.5 میلیارد کاربر سرقت شده است.

به همین سبب یاهو که به علت پنهان کاری از سرمایه گذارانش مورد مواخذه قرار گرفته، به نظر می رسد نتوانسته اطلاعات لازم را در اختیار مسئولان قرار دهد و در نتیجه در حال حاضر تحت بررسی و تحقیق قضایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا قرار دارد.

نشریه وال استریت ژورنال گزارش می دهد کمیسیون فوق از یاهو درخواست کرده تا تمام اسناد مرتبط با وقایع فاش شده را در اختیار قرار دهند تا آنچه از دید سرمایه داران پنهان مانده و به نوعی جرم محسوب می شود، شفاف سازی گردد.

گفتنی است این اتفاقات در حالی رخ می دهند که کمپانی ورایزن چندی پیش اعلام کرد قصد دارد یاهو را با قیمت 4.8 میلیارد دلار خریداری کند؛ اما بعد از مواجهه با حوادث فوق فعلاً مشخص نیست که بر تصمیمش پایبند خواهد ماند یا خیر.

اما با این حال یاهو برنامه ریزی های لازم برای دوران پس از قرارداد را انجام داده است و گفته می شود این فرآیند تا پایان سال جاری نهایی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی