ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی ویژگی Night Light را به اکسپریا اکس می آورد

سونی با انتشار کانسپت آپدیت تازه، اندروید ۷ اکسپریا اکس را ارتقا بخشید و ویژگی های تازه ای به آن اضافه کرد. با دریافت آپدیت مورد بحث، ویژگی Night Light (نور شب) به تنظیمات اکسپریا اکس ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

سونی با انتشار کانسپت آپدیت تازه، اندروید ۷ اکسپریا اکس را ارتقا بخشید و ویژگی های تازه ای به آن اضافه کرد. با دریافت آپدیت مورد بحث، ویژگی Night Light (نور شب) به تنظیمات اکسپریا اکس اضافه می شود و کاربران می توانند با ورود به این بخش تغییراتی در عملکرد نور تلفن همراه خود در شب ایجاد کنند.

عملکرد سیستم Night Light شباهت بسیاری به اپلیکشن Twilight دارد و با فعال سازی آن صفحه تلفن هوشمند پس از غروب آفتاب به رنگ صورتی روشن در می آید. این ویژگی خواندن متن ها را در نور شب ساده تر می کند و با کاهش اکسپوژر نور آبی مانع از بهم ریختن وضعیت خواب کاربر می شود.

با فعال سازی ویژگی مورد بحث، اکسپریا اکس به صورت خودکار پس از غروب آفتاب تنظیمات نور را انجام می دهد و پس از طلوع وضعیت موبایل را به حالت اولیه در می آورد. همچنین کاربران قادر به شخصی سازی این سیستم هستند و می توانند برای اجرای Night Light زمان تعیین کنند.

به روزرسانی مذکور در کنار اضافه کردن Night Light، آپدیت امنیتی ۱۲ دی گوگل و ورژن تازه اکسپریا هوم لانچر را هم در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین با پایان روند به روزرسانی چندین مشکل نرم افزاری نیز رفع می شوند و به گفته سونی با دریافت آپدیت مذکور دسترسی به شبکه نیز راحت تر می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • vdksbsks
    vdksbsks | ۴ بهمن ۱۳۹۵

    Night Light
    احیانا مال خود اندروید ۷ نیستش؟! ?????
    سونی واقعا کار شاقی کرده دمش گرم ❤❤❤???

  • سعيد
    سعيد | ۴ بهمن ۱۳۹۵

    منبع خبر تو حلقم

مطالب پیشنهادی