ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این اپلیکیشن هزاران طرح تازه را به ساعت های سامسونگ می آورد

خبر خوش برای صاحبان ساعت های هوشمند نسل دوم و سوم سامسونگ Gear اینکه به لطف عرضه اپلیکیشن محبوب WatchMaker برای سیستم عامل تایزن، هزاران طرح ساعت در اختیار کاربران قرار می گیرد. برنامه WatchMaker ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

خبر خوش برای صاحبان ساعت های هوشمند نسل دوم و سوم سامسونگ Gear اینکه به لطف عرضه اپلیکیشن محبوب WatchMaker برای سیستم عامل تایزن، هزاران طرح ساعت در اختیار کاربران قرار می گیرد.

برنامه WatchMaker که یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های اندروید محسوب می شود، به کاربران اجازه می دهد تا ظاهر ساعت هوشمند خود را با مجموعه بی شماری از ابزار مختلف و کاربردی شخصی سازی کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند.

نسخه رایگان این نرم افزار تنها 6 طرح پیش فرض، 12 فونت و 15 تصاویر پس زمینه ارائه می دهد، اما در صورت خرید نسخه پولی آن با قیمت 3.99 دلار به طیف نامحدودی از ابزار و امکانات دسترسی خواهید داشت.

توسعه دهندگان این اپلیکیشن اذعان داشته اند نسخه پورت شده WatchMaker برای تایزن طی دو هفته آینده منتشر خواهد شد و اعضای نسخه Premium بدون هیچ هزینه اضافی می توانند از مزایای آن در ساعت های هوشمند Gear S3 و Gear S2 نیز بهره مند شوند.

ناگفته نماند که شرکت AndroidSlide به عنوان توسعه دهنده برنامه مورد بحث در همین حین از عرضه نسخه مخصوص ساعت های Ticwatch 2 در اسفند ماه و همینطور پروژه پشتیبانی تمام و کمال از Android Wear 2.0 نیز خبر داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی