ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیل اسپنسر: امسال خبری از Halo 6 نخواهد بود

دو سال از انتشار پنجمین نسخه از بازی پرطرفدار و محبوب Halo می گذرد و حالا کمتر کسی پیدا می شود که منتظر عرضه قسمت بعدی آن نباشد. اگرچه هیلو 5 بدون حضور کامل مستر ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۲۰

دو سال از انتشار پنجمین نسخه از بازی پرطرفدار و محبوب Halo می گذرد و حالا کمتر کسی پیدا می شود که منتظر عرضه قسمت بعدی آن نباشد.

اگرچه هیلو 5 بدون حضور کامل مستر چیف تجربه ای نصفه و نیمه در اختیار کاربران کنسول اکس باکس وان قرار داد، اما در هر صورت یکی از موفق ترین و بهترین عناوین دنیای اسپارتان ها به شمار می رود.

چند روز پیش خبری از سوی برخی از رسانه ها منتشر شد که به اتمام فرآیند ساخت قسمت ششم هیلو و عرضه آن به صورت همزمان با پروژه اسکورپیو اشاره داشت.

تردیدی نیست که هیلو 6 در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد، اما به نظر نمی رسد که مایکروسافت برای توسعه یکی از حیاتی ترین عناوین انحصاری کنسول قدرتمند اسکورپیو عجله کند.

به همین سبب «فیل اسپنسر» مدیرعامل واحد اکس باکس کمپانی مایکروسافت طی اطلاعیه ای رسماً اعلام کرد در سال 2017 خبری از انتشار یک بازی تیراندازی اول شخص هیلو نخواهد بود.

به این ترتیب بازی هیلو وارز 2 که زیر چتر ژانر استراتژیک قرار می گیرد و ماه آینده پای به بازار خواهد گذاشت، تنها تجربه صاحبان اکس باکس وان از دنیای هیلو خواهد بود.

هرچند ناگفته نماند که احتمال نمایش هیلو 6 در نمایشگاه E3 2017 که خرداد ماه سال آتی برگزار می شود وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FATAHI123
    FATAHI123 | ۴ بهمن ۱۳۹۵

    حیف شد? ?

مطالب پیشنهادی