ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیکسبی ویژن؛ قابلیت منحصر بفرد دستیار صوتی سامسونگ

با نزدیک شدن به زمان رونمایی و عرضه گلکسی S8، گزارش های متعددی از دستیار صوتی هوشمند سامسونگ شنیده می شود. همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید بیکسبی در تمام برنامه های پیشفرض ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

با نزدیک شدن به زمان رونمایی و عرضه گلکسی S8، گزارش های متعددی از دستیار صوتی هوشمند سامسونگ شنیده می شود. همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید بیکسبی در تمام برنامه های پیشفرض پرچمدار جدید سامسونگ مورد استفاده خواهد بود.

هم اکنون اطلاعاتی از دستیار مذکور منتشر شده که نشان می دهد بیکسبی به قابلیت جستجوی بصری و ابزار OCR مجهز است و سامسونگ یک نام تجاری را برای آن به ثبت رسانده است.

طبق شایعاتی که پیشتر انتشار یافته، در نرم افزار دوربین گلکسی S8 دکمه ای مختص به بیکسبی وجود دارد که کاربر به وسیله آن می تواند دوربین تلفن همراه را به سوی هر شیء دلخواهی نشانه رود و دستیار هوشمند اطلاعات مربوط به آن شیء را جستجو خواهد کرد. اما عاملی که سبب تقویت صحت این ادعا می شود، ثبت نام تجاری «بیکسبی ویژن» توسط سامسونگ و در اروپاست.

گفتنیست اگر حدس و گمان ها در این رابطه صحیح باشد بنابراین بیکسبی به اولین دستیار صوتی تبدیل می شود که به قابلیت مورد اشاره مجهز است.

گذشته از موارد بیان شده، جالب توجه ترین جنبه پلتفرم بیکسبی این است که سامسونگ در نظر دارد آن را در تمام گجت های خود تعبیه کند؛ از یخچال گرفته تا ماشین ظرف شویی.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۴ بهمن ۱۳۹۵

    بابا ایول داری سامسونگ ????پیش به سوی پیروزی و موفقیت و محصولی انقلابی ????????

مطالب پیشنهادی