ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برنامه ویژه سامسونگ برای معرفی گلکسی S8 در تاریخ نهم فروردین ماه

دیروز مطلع شدید که یکی از غایبین اصلی کنگره جهانی موبایل سال جاری که اوایل اسفند ماه در بارسلون برگزار می شود، گلکسی S8 سامسونگ خواهد بود. مدیر بخش موبایل این کمپانی اعلام کرد برخلاف ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

دیروز مطلع شدید که یکی از غایبین اصلی کنگره جهانی موبایل سال جاری که اوایل اسفند ماه در بارسلون برگزار می شود، گلکسی S8 سامسونگ خواهد بود. مدیر بخش موبایل این کمپانی اعلام کرد برخلاف هر سال، پرچمدارشان را در این نمایشگاه معرفی نمی کنند.

امروز یکی از افشاگران باسابقه دنیای تکنولوژی یعنی Ricciolo1@ خبرهای جدیدی را منتشر ساخته. او پیش از این اعلام کرده بود اگرچه گلکسی S8 به MWC 2017 می آید، اما فقط در اختیار شرکا و سهامداران قرار خواهد گرفت و به صورت عمومی رونمایی نمی شود.

این منبع آگاه اظهار داشت معرفی رسمی پرچمدار بعدی کره ای ها در تاریخ 29 مارس (نهم فروردین ماه سال 1396) در مراسمی اختصاصی صورت می گیرد، و قیمت پایه این محصول نیز 849 دلار خواهد بود. او اضافه کرد سامسونگ قصد دارد مراسم لانچ را برای نخستین بار به صورت همزمان در چندین شهر آمریکا و اروپا برگزار کند. علاوه بر این، کمپانی کره ای قصد دارد «کمپین مارکتینگ استثنایی و بی سابقه ای» را برای گلکسی S8 به اجرا درآورد.

با توجه به سابقه ای که از سامسونگ در دست داریم، آنها رونمایی رسمی پرچمدار کهکشانی خود را در شهر نیویورگ برگزار خواهند کرد، و احتمالاً مراسم مشابهی را در انگلستان نیز به اجرا در می آورند. این احتمال وجود دارد که مراسم های دیگری با پخش زنده رویداد اصلی برگزار شده و سپس نمونه موبایل مورد بحث در اختیار حاضرین قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آرمان گلزار
    آرمان گلزار | ۵ بهمن ۱۳۹۵

    کیا گلکسی اس هفت شون رو آپدیت کردند؟؟؟

    • Ali_Ahmadi_1
      Ali_Ahmadi_1 | ۵ بهمن ۱۳۹۵

      مگه اومده؟

      • | ۵ بهمن ۱۳۹۵

        ota آره

مطالب پیشنهادی