ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل بعد از مدت ها سرویس Google Voice را به روز رسانی کرد

چند سالی می شد که گوگل توجه چندانی به محصول Voice خود نداشت. Google Voice پلتفرم VoIP محوری است که می تواند یک شماره تلفن را مجازی سازی کند تا بدون نیاز به شماره دوم بتوانید شماره ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

چند سالی می شد که گوگل توجه چندانی به محصول Voice خود نداشت. Google Voice پلتفرم VoIP محوری است که می تواند یک شماره تلفن را مجازی سازی کند تا بدون نیاز به شماره دوم بتوانید شماره اصلی تان را از بازاریاب ها و سرویس های تبلیغاتی سمج مخفی نموده یا این که از سرویس ویس میل رایگان گوگل استفاده کنید.

در تمام این سال ها به نظر می رسید که تمرکز گوگل بیشتر روی محصولات پرطرفدارترش معطوف شده و شاید به همین دلیل بوده که تا امروز شاهد ارائه هیچ آپدیتی برای Google Voice نبوده ایم.

اما گوگل بالاخره آپدیتی برای سرویس مذکور منتشر کرده که رابط کاربری آن را به طور کامل دگرگون می کند. گوگل ویس تحت وب، اندروید و iOS به طراحی زیبای متریال مزین شده و حالا سه تب مجزا برای پیام ها، تماس ها و صندوق صوتی در آن دیده می شود. ضمنا در گوگل ویس جدید دیگر مکالمات در هم ریخته و بی نظم را نخواهید دید و همگی در تاپیک های جداگانه و منظمی تفکیک شده اند.

مضاف بر این پشتیبانی رسمی از MMS های تصویری و MMS های گروهی و همچنین تبدیل پیام های صوتی از زبان اسپانیایی به انگلیسی (که البته %100 کار نمی کند) از دیگر قابلیت های جدید نسخه 5.0 گوگل ویس هستند.

گوگل قصد آن کرده تا در آینده نزدیک به روز رسانی های بیشتری را برای این سرویس قدیمی خود منتشر کند. اگر امکانات وُیس در چشم کاربران آمریکایی خوب و مفید ظاهر شوند هیچ بعید نیست که گوگل این سرویس را به کشورهای دیگر دنیا نیز گسترش بدهد.

این آپدیت به تدریج برای کلیه کاربران از سراسر دنیا منتشر می شود، اما اگر نمی خواهید تا اون موقع صبر کنید قادرید فایل APK گوگل وُیس را از این لینک دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • padonis
    padonis | ۳ تیر ۱۳۹۶

    این سایت شماره مجازی گوگل ویس ارائه میده

    Padonis.com/store

  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۵ بهمن ۱۳۹۵

    گوگل ویس یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات گوگل هست به دوستان توصیه میکنم بریم سایتش امکانتی که ارائه میده رو نگاه کنید ، نرم افزار و سرویسی که مشابه خودش رو نداره ولی متاسفانه محدود به آمریکاست و امکان ثبت نام برای سایر کشور ها رو نداره.

مطالب پیشنهادی