ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دنیای بازی جدید The Legend of Zelda وسیع، پر از معما و رازآلود است

اگر کنجکاوید بیشتر در مورد بازی مورد انتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild بدانید، به لطف خرده فروشی آنلاین آمازون، به برخی از اطلاعات و جزئیات این اثر دست یافته ایم. با ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

اگر کنجکاوید بیشتر در مورد بازی مورد انتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild بدانید، به لطف خرده فروشی آنلاین آمازون، به برخی از اطلاعات و جزئیات این اثر دست یافته ایم.

با آماده شدن نسخه Special Edition این بازی و قرار گرفتن آن روی فروشگاه آمازون بریتانیا، دفترچه راهنمای رسمی و نقشه محیطی آن منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات مندرج در دفترچه، زلدای جدید جدا از محور اصلی داستان دارای 120 مبعد، حدود 900 معما و پازل و 76 ماموریت جانبی است.

به علاوه مجموعه ای بی شمار از چالش ها، آزادکردنی ها و ایستراگ های مختلف به دلخواه پیش روی گیمر قرار خواهد گرفت.

همانطور که می دانید بخش کوچکی از بازی مورد بحث در جریان نمایشگاه E3 2016 که خرداد ماه برگزار شد قابل بازی بود؛ این دموی کوچک تنها 2 درصد از محدوده کامل بازی بوده است.

در همین راستا شمایل نقشه منتشر شده و همینطور تجربیات برخی از رسانه ها از نمونه بتای بازی نشان می دهد احتمالاً با بزرگترین منطقه جهان-باز در تاریخ عنوان Zelda طرف خواهیم بود. به علاوه نینتندو چندی پیش رسماً اعلام کرد وسعت این بازی حدود 12 برابر Twilight Princess خواهد بود.

مقایسه ابعاد نقشه افسانه زلدای جدید با بازی اسکایریم

با در نظر داشتن این تفاسیر، کاربران مدعی هستند برای رسیدن از شمال به جنوب دنیای زلدای جدید 40 دقیقه زمان لازم است؛ و در سوی مقابل عرض نقشه در زمان 33 دقیقه پیموده می شود.

می دانیم که عناوینی مانند GTA V و Witcher 3 جغرافیایی به مراتب بزرگ تر از این حرف ها ارائه می کنند، اما این بازی ها با ذهنیت بهره مندی از وسایل نقلیه و مرکب ها طراحی شده اند. در نتیجه شکی نیست که در دنیای جدید زلدا با محیطی وسیع، درگیر کننده و جذاب مواجه خواهیم شد.

ناگفته نماند که ضمن این اطلاعات، تصاویر متعدد و دیدنی جدیدی نیز از این بازی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی