ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اکس باکس وان بعد از دریافت آپدیت Creators چگونه خواهد بود؟ [تماشا کنید]

مایکروسافت به شدت به آپدیت جامع Creators برای ویندوز 10 و اکس باکس وان می بالد و همانطور که می دانید برنامه های بزرگی برای آن تدارک دیده است. هفته گذشته جزئیات و قابلیت های ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

مایکروسافت به شدت به آپدیت جامع Creators برای ویندوز 10 و اکس باکس وان می بالد و همانطور که می دانید برنامه های بزرگی برای آن تدارک دیده است.

هفته گذشته جزئیات و قابلیت های این به روز رسانی برای کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان اطلاع رسانی شد و می دانیم که سرعت و بهره وری بیشتر سیستم عامل در دستور کار قرار دارد.

برای این منظور ردموندی ها پنل دسترسی آسان رابط کاربری ویندوز 10 برای این کنسول (Guide) را از نو طراحی کرده اند و در نتیجه ابزارها و نیازهای روزمره با سرعت بالاتری در اختیار کاربر قرار می گیرند.

مکانیزم Multi-Tasking بهبود پیدا کرده و در حین بازی کردن می توان از طریق همان پنل به سایر اپلیکیشن ها دسترسی داشته، جدول های رقابتی امتیازات را مشاهده کرد، موسیقی و میزان صدا را کنترل نمود و به ضبط ویدیو و عکس پرداخت.

با وجود اینکه احتمالاً یکی دو ماه تا انتشار نهایی این آپدیت برای تمام کاربران کنسول مایکروسافت باقی مانده، «لری هرب» مدیر بخش اکس باکس لایو خبر داد که بخش زیادی از این به روز رسانی هم اکنون در اختیار اعضای برنامه اینسایدر (پیش نمایش سابق) اکس باکس وان قرار گرفته است.

از این رو می توان نگاهی مفصل به قابلیت ها و عملکرد کنسول اکس باکس وان بعد از دریافت بخشی از آپدیت Creators داشت که پیشنهاد می کنیم در ادامه تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی