ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از آیفون هم گران تر؛ هوآوی با P10 رکورد افزایش قیمت را می شکند

زمان زیادی تا معرفی نسل بعدی موبایل پرچمدار هوآوی باقی نمانده و در روزهای گذشته شاهد انتشار اخبار زیادی در رابطه با این موبایل که به کشور ما نیز راه خواهد یافت بوده ایم. خبری که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

زمان زیادی تا معرفی نسل بعدی موبایل پرچمدار هوآوی باقی نمانده و در روزهای گذشته شاهد انتشار اخبار زیادی در رابطه با این موبایل که به کشور ما نیز راه خواهد یافت بوده ایم. خبری که امروز منتشر شده ولی حکایت از قیمت بسیار بالای فرزند بعدی خانواده P دارد و گفته می شود که این تلفن هوشمند احتمالاً می تواند عنوان گران قیمت ترین موبایل پرچمدار را از آن خود کند.

سال گذشته، شرکت چینی در بازارهای جهانی موبایل خود را با قیمت ۶۴۰ دلار برای نسخه ۳۲ گیگابایتی ارائه داد؛ قیمتی مشابه با پرچمداران اپل و سامسونگ. این در حالی بود که نسخه P9 Plus از این پرچمدار با قیمت ۸۰۰ دلار به فروش می رسید.

قیمت هوآوی P10 احتمالاً به ۸۰۰ دلار خواهد رسید

حال به نظر می رسد هوآوی تصمیم دارد پرچمدار بعدی اش که احتمالاً با نام P10 عرضه می شود را با قیمتی برابر با مدل P9 Plus، یعنی حدود ۸۰۰ دلار به فروش برساند. این البته در حال حاضر فقط یک گمانه زنی است که از سوی «Ricciolo» در توییتر انجام شده، اما با توجه به سابقه انتشار صحیح اطلاعات از طرف وی و همچنین قیمت گذاری های عجیب هوآوی در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ با نسخه «پورشه دیزاین» از Mate 9، چندان هم بعید نیست که این شرکت چینی واقعاً بخواهد یکی از گران ترین موبایل های پرچمدار را روانه بازار کند.

اگر به خاطر داشته باشید هوآوی قبلاً عنوان کرده بود که تصمیم دارد جایگاه سوم خود را در زمینه فروش جهانی موبایل بهبود بخشیده و ابتدا اپل و در نهایت سامسونگ را کنار گذاشته و تبدیل به نخستین فروشنده بزرگ موبایل شود. در حالی که طراحی و سخت افزار قوی اخیراً تبدیل به نکات مثبت موبایل های هوآوی شده اند، قیمت گذاری های بالا، عدم پشتیبانی مناسب نرم افزاری و همچنین رابط کاربری نه چندان پویا، به هدف بزرگ هوآوی ضربه می زنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Ali Mbi
    Ali Mbi | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    نظر شخصی خودم اینه که توی گوشی های میان رده و اقتصادی هواوی حرف اول رو میزنه، اما توی پرچمدارا با این قیمت انتخابای بیشتر و بهتری هم وجود داره...

  • عموجانی
    عموجانی | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    این قیمت برای یه به روز رسانی ساده????????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی