ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Golf Clash؛ مینی کلیپ با اسانس کلش رویال

جالب اینجاست بعد از این که نگاهی به اسکرین شات های ابتدایی Golf Clash انداختیم، با خود گفتیم مینی کلیپ آمده تا پس از موفقیت گوناگونش به واسطه ارائه یک تجربه نسبتا آرکیدگونه شانسش را ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

جالب اینجاست بعد از این که نگاهی به اسکرین شات های ابتدایی Golf Clash انداختیم، با خود گفتیم مینی کلیپ آمده تا پس از موفقیت گوناگونش به واسطه ارائه یک تجربه نسبتا آرکیدگونه شانسش را با ورزش محبوب گلف امتحان نماید. به این نتیجه رسیدیم، چون مکانیزم های گیم پلی و هدف Golf Clash کاملا به ساخته های معروف قبلی این توسعه دهنده شباهت داشتند. ولی بعدها و با تعجب فراوان فهمیدیم که اشتباه می کردیم.

برای این که استودیوی Playdemic پیش قدم شده و جای مینی کلیپ، با الهام از بهترین های آن ها توانسته یکی از جذاب ترین عناوین اسمارت فون ها را عرضه کند. عنوانی که شاید با وجود رقیب های قدرتمندی همانند Super Stickman Golf از استودیوی Noodlecake نتواند لقب برترین اپلیکیشن با محوریت ورزش گلف را کسب نماید ولی بی شک سرگرم کننده ترین عنوان هم سبکش است.

همان المانی که بازی های مینی کلیپ را به محبوبیت رسانده حالا به کمک Golf Clash آمده تا به ساخته Playdemic رنگ و بوی جذابیت ببخشد. معرفی Bowmasters یا Archery King را به یاد دارید؟ همانگونه که آنجا گفتیم مینی کلیپ به واسطه مکانیزم های ساده اما خوب گیم پلی، بازیکن ها را به یک مسابقه نه چندان طولانی می فرستد و اتفاقا همین احساس رقابت است که بخش زیادی از جذابیت ساخته های این توسعه دهنده را به دوش می کشد.

Playdemic هم دقیقا این رویه را پیش گرفته است. شما طی تمام مسابقات با یکی از بازیکن ها رقابت می کنید و کسی که با کمترین ضربات، توپ را به چاله انداخت طعم پیروزی را خواهد چشید. خوشبختانه همانند بازی های مینی کلیپ، مکانیزم ضربه به توپ گلف اصلا سخت نبوده و شاهد دو مرحله پیاپی برای راحتی بازیکن ها هستیم. با یکی از آن ها [عکس بالا] نمایی از فاصله با توپ نشان داده شده و بنابراین می توانید ببینید توپ بسته به قدرت پرتاب تا کجا پیش می رود.

چگونگی ارتقا چوب های گلف یا استفاده از نمونه های قدرتمند دقیقا همانند کلش رویال است. پس از انجام مسابقات و پیروزی، صندوقچه هایی دریافت می کنید که کارت هایی دارند. تعداد معین این کارت ها پیش هم حکم همان چوب گلف جدید یا بقیه تجهیزات  را خواهند داشت.

قسمت دوم، لحظه ضربه به توپ است. اینجا بازیکن ها جهت و قدرت پرتاب را مشخص خواهند نمود. تمام مکانیزم های گیم پلی Golf Clash پیرامون همین توضیحات می چرخند. فقط فراموش نکنید که تاثیرات جهت حرکت باد روی توپ اثر گذاشته و همچنین زمین متفاوت با هم هستند. این المان ها موجب شده اند تا Golf Clash به این زودی ها رنگ خستگی به خود نگیرد و تا مدت ها مخاطبین را سرگرم نماید.

Golf Clash همچنان راه طولانی برای پوشش نقطه ضعف هایش پیش رویش دارد. بازی حتی صداگذاری هم نشده و بعضی قسمت ها باید بهبود یابند. ولی با تمام این حرف ها، ساخته Playdemic با مکانیزم های گیم پلی مثبتش و الهام از المان های خوب بازی های مینی کلیپ، تجربه فراموش نشدنی از ورزش گلف را به ارمغان می آورد. بنابراین پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید.

Golf Clash

Golf Clash

سازنده: Playdemic قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 142 / 75 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farid bahri1370
    farid bahri1370 | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

    سلام...چرا این بازی رو نمیشه بازی کرد ..من نصبش کردم..ولی میخام برم انلاین بازی کنم نمیاد...با وی پی ان ام امتحان کردم نمیاد فقط ی فرقی ک میکنه اینه گزینه سرچ حریفان اش میچرخه....ممنون میشم راهنمایی کنید

مطالب پیشنهادی