ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی «ویسترون» احتمالاً مونتاژ کننده اصلی آیفون در کشور هند خواهد بود

به دنبال مجموعه اخبار و گمانه هایی که پیرامون راه اندازی خط تولید ایفون و برنامه های ویژه اپل در کشور هند شنیده ایم، گفته می شود کمپانی ساکن کوپرتینو نهایتاً یکی از کارخانجات بومی را ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

به دنبال مجموعه اخبار و گمانه هایی که پیرامون راه اندازی خط تولید ایفون و برنامه های ویژه اپل در کشور هند شنیده ایم، گفته می شود کمپانی ساکن کوپرتینو نهایتاً یکی از کارخانجات بومی را به عنوان تامین کننده اصلی نیازهای مونتاژ آیفون جدید برگزیده است.

ماه گذشته اپل بالاخره با مقامات سرزمین هفتاد و دو ملت به توافق رسید و متوجه شدیم که فرآیند تولید آیفون در این کشور احتمالاً از اوایل اردیبهشت ماه سال آتی آغاز خواهد شد.

بر اساس گزارش جدید یکی از منابع خبری، شرکت «ویسترون» که اصالتی تایوانی دارد از این پس وظیفه توسعه آیفون را برعهده خواهد داشت و سایر تامین کنندگان مانند فاکسکان به عنوان گزینه پشتیبان (در صورت لزوم) فعالیت می کنند.

برای این منظور و به سبب میزان تقاضای بالایی که همه ساله برای آیفون وجود دارد، ویسترون علاوه بر کشور هند، ظرفیت مونتاژ و توسعه موبایلش در خاک کشور چین را هم افزایش می دهد.

گفتنی است اواخر سال گذشته میلادی تیم کوک از هندی ها درخواست کرد تا برای تسهیل راه اندازی خط تولید اختصاصی آیفون، رقم مالیات در نظر گرفته شده را کاهش دهند؛ اما این تقاضا مورد مخالفت دولت قرار گرفت و در نتیجه اپل مجبور به همکاری با کارخانه ای شخص ثالث گشت.

ولی در هر صورت این اتفاق باعث می شود تا کمپانی مورد بحث بتواند فروشگاه های فیزیکی مستقل خودش را در نقاط مختلف هندوستان راه اندازی کرده و در کشوری که علاقه نه چندان جالبی به آیفون دارد، حضور پررنگ تری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • BVB
    BVB | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    کمپانیش رو بعد از گیم آو ترونز ساختن؟ ?

    • fati ace
      fati ace | ۶ بهمن ۱۳۹۵

      ?

مطالب پیشنهادی