ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گاردین: گلکسی S8 در تاریخ 1 اردیبهشت و با صفحه نمایش بزرگ تر عرضه می شود

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی و عرضه پرچمدار جدید سامسونگ، شایعات و گزارش ها پیرامون قابلیت های جدید گلکسی S8 بیش از هر زمان دیگری است. هم اکنون گاردین به عنوان یکی از معتبرترین ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی و عرضه پرچمدار جدید سامسونگ، شایعات و گزارش ها پیرامون قابلیت های جدید گلکسی S8 بیش از هر زمان دیگری است. هم اکنون گاردین به عنوان یکی از معتبرترین منابع خبری، مقاله ای منتشر کرده و در آن با استناد بر صحبت های تعدادی از کارمندان داخلی سامسونگ، به برخی از این ویژگی ها اشاره کرده است.

طبق گزارش مذکور پرچمدار جدید سامسونگ در حوالی 21 آوریل (1 اردیبهشت) برای فروش عرضه خواهد شد که با این حساب به نظر می رسد در اواسط آوریل شاهد رونمایی از آن باشیم.

در مقاله گاردین اشاره شده گلکسی S8 در دو سایز مختلف تولید شده که در بازه 5 تا 6 اینچ قرار می گیرند. اما نکته قابل توجهی که پیش از این در رندرها نیز مشاهده شده بود، صفحه نمایش لبه به لبه اسمارت فون مذکور است که با نام «Infinity (بی کران)» خوانده شده و به گفته کارمندان می توان آن را تقریباً بدون حاشیه تصور کرد.

به نظر می رسد که نسبت صفحه نمایش به بدنه زیاد گلکسی S8، محدودیت هایی را نیز برای سامسونگ ایجاد کرده و حتی این شرکت فضای کافی برای قرار دادن لوگوی خود در نمای جلوی گجت مورد بحث را نداشته است. از همین رو غول تکنولوژی کره تصمیم گرفته که حسگر اثر انگشت را به پشت دستگاه منتقل کند.

یکی دیگر از مشخصاتی که گاردین به نقل از کارمندان داخلی سامسونگ در مقاله خود منتشر کرده، بهره مندی گلکسی S8 از جک هدفون 3.5 میلی متری است. همچنین می بایست اشاره کرد که پرچمدار جدید کره ایها همانند گلکسی نوت 7 به اسکنر عنبیه چشم مجهز است.

علاوه بر آن، منابع خبری داخلی سامسونگ اذعان داشته اند که دوربین گلکسی S8 از فناوری «پیکسل دوگانه» بهره برده و نسبت به دوربین به کار رفته در پرچمداران سال گذشته، سریعتر و با کیفیت تر عکس خواهد گرفت.

گفتنی است در این گزارش آمده که نسخه های جدیدی از هدست واقعیت مجازی Gear VR و دوربین Gear 360 همراه با گلکسی S8 عرضه خواهند شد. همچنین احتمالاً از محصولی با نام «DeX» رونمایی خواهد شد که تلفن همراه را به یک کامپیوتر اندرویدی تبدیل خواهد کرد که به آن مانیتور، ماوس و کیبرد متصل می شود.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که در مقاله گاردین از دستیار صوتی گلکسی S8 با نام بیکسبی صحبت شده که علاوه بر پاسخ به فرمان های کاربر، به واسطه هوش مصنوعی خود قابلیت تشخیص اشیاء به وسیله دوربین را داراست.

به گفته گاردین، نسل بعدی پرچمداران گلکسی از پردازنده ای با معماری 10 نانومتری بهره می برد و همانطور که می دانیم کوالکام با همکاری سامسونگ چیپست های اسنپدراگون 835 را با معماری مذکور توسعه داده است.

گرچه مشخصات مورد بحث ممکن است تا زمان رونمایی از پرچمدار جدید تغییر کند اما واضح است که پس از مشکلات به وجود آمده برای نوت 7، عرضه گلکسی S8 می تواند به مهم ترین محصول در تاریخ سامسونگ تبدیل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    واقعا نواوری و طراحی و خود کفایی فقط سامسونگ

  • محمد
    محمد | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    منظورت شامپویی بود اول گلکسی اس 8 و نوت 8 افتاد

  • st
    st | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    این سامسونگم ماهی یه مدل گلکسی میده بیرون با این گوشی های یک شکل زبالش

  • lowren-zo azn
    lowren-zo azn | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    دستیار صوتی bixby برا اس ۷ هم میاد به نظرتون؟؟

  • Mi Amir
    Mi Amir | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    من بعداز شیائومی عاشق اس ۸ هستم.فوق العادست

مطالب پیشنهادی