ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روز رسانی واتس اپ برای iOS: امکان مدیریت حافظه و ارسال آفلاین پیام اضافه شد

اگر از واتس اپ در iOS استفاده می کنید خبر خوبی برایتان داریم. تیم سازنده این پیام رسان به تازگی آپدیتی برای این نسخه منتشر کرده که قابلیت های جدیدی به آن می افزاید، قابلیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

اگر از واتس اپ در iOS استفاده می کنید خبر خوبی برایتان داریم. تیم سازنده این پیام رسان به تازگی آپدیتی برای این نسخه منتشر کرده که قابلیت های جدیدی به آن می افزاید، قابلیت هایی که فعلا فقط کاربران آی دیوایس ها از آن ها بهره مند هستند.

اولین قابلیت امکان فشردن دکمه ارسال پیام در حالت آفلاین است. وقتی که بدون اتصال به اینترنت این کار را انجام می دهید، اپلیکیشن دستور شما را ذخیره کرده و بلافاصله پس از فعال شدن اینترنت دیتا یا وای فای اقدام به ارسال پیام به طرف مقابل خواهد کرد.

تغییر دیگر واتس اپ را در صفحه مدیریت حافظه واتس اپ شاهد هستیم. از این پس در نسخه iOS می توانید با مراجعه به تنظیمات حافظه انواع پیام ها شامل متن و ویدیو و ... را برای باز شدن فضا پاکسازی کنید. برای این کار کافیست مسیر Settings / Data and Storage Usage / Storage Usage را در واتس اپ دنبال نمایید.

و در نهایت در آخرین نسخه واتس اپ برای سیستم عامل اپل، حالا کاربران می توانند به طور همزمان 30 عکس یا ویدیو را به مخاطبین خود بفرستند. این به روز رسانی را می توانید همین حالا از اپ استور دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BVB
    BVB | ۷ بهمن ۱۳۹۵

    این حالت آفلاین مگه قبلا نبود؟ رو اندروید تا جایی که یادمه همیشه بوده و چیز خاصی به نظر نمیومد!!

مطالب پیشنهادی