ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توسعه هوش مصنوعی؛ سامسونگ تمایل به همکاری با گوگل دارد

الکسای آمازون، دستیار گوگل، سیری و بیکسبی دستیارهای صوتی هستند که شرکت های تجاری به اشتباه به آنها بهره مندی از قابلیت هوش مصنوعی را نسبت می دهند. نام های مورد اشاره پلتفرم های تشخیص ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

الکسای آمازون، دستیار گوگل، سیری و بیکسبی دستیارهای صوتی هستند که شرکت های تجاری به اشتباه به آنها بهره مندی از قابلیت هوش مصنوعی را نسبت می دهند. نام های مورد اشاره پلتفرم های تشخیص صدایی ستودنی هستند که با بهره مندی از الگوریتم های یادگیری ماشین قادر هستند برخی از فرمان های از پیش تعیین شده را انجام دهند و یا به یک الی دو سؤال شما پاسخ دهند.

اما به نظر می رسد که سامسونگ کمی در مورد بیکسبی جدی تر بوده و در نظر دارد آن را در رابط کاربری گلکسی S8، اپلیکیشن های موجود در پرچمدارش و حتی در محصولات خانه هوشمند نیز تعبیه کند.

به همین دلیل است که احتمالاً گوگل با اکراه خواهد پذیرفت که بیکسبی در کنار دستیار صوتی هوشمندش در تلفن همراه آینده سامسونگ قرار بگیرد و غول تکنولوژی کره نیز تمایل دارد تا با مانتین ویو برای توسعه های آینده همکاری کند.

گفتنی است «Lee Kyeong-tae» معاون رئیس سامسونگ موبایل بیان کرد:

سامسونگ و گوگل می بایست در آینده همکاری استراتژیکی خود را برای توسعه هوش مصنوعی ادامه داده و بازار را برای این تکنولوژی نو ظهور آماده کنند.

سامسونگ با خرید استارتاپ Viv که توسط توسعه دهندگان سیری اپل تأسیس شده قصد دارد وارد دنیای دستیارهای صوتی هوشمند شود و از طرف دیگر تیم Viv نیز مسلماً به دنبال مطرح شدن هرچه بیشتر در سطح جهانی است؛ بنابراین دو شرکت مذکور یک بازی برد-برد را تجربه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی