ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار Siri هوشمندتر در آیفون 8؛ پاسخ اپل به بازار رقابتی

موبایل سال آینده اپل از نسخه ای بهبود یافته و پیشرفته تر از دستیار صوتی هوشمند Siri برخوردار خواهد بود. برخی از منابع کره ای با اشاره به گفته های تامین کنندگان مدعی هستند کمپانی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۰

موبایل سال آینده اپل از نسخه ای بهبود یافته و پیشرفته تر از دستیار صوتی هوشمند Siri برخوردار خواهد بود.

برخی از منابع کره ای با اشاره به گفته های تامین کنندگان مدعی هستند کمپانی اپل در پاسخ به رشد رقابت جویانه بازار دستیارهای صوتی قصد دارد نسخه ای پیشرفته تر از Siri را برای آیفون 8 توسعه دهد.

همانطور که می دانید دستیار صوتی اختصاصی گوگل در اپلیکیشن های پیام رسانی این شرکت و موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال به حد قابل قبولی مورد استقبال کاربران قرار گرفته و شرکت های متعددی نیز از جمله شیائومی قصد دارند آن را در محصولات خود درج کنند.

الکسا در جریان CES 2017 نمایش قدرتی برپا کرده بود و هوآوی که در حال حاضر سومین برند پرفروش دنیای تلفن های هوشمند محسوب می شود از این پس با آمازون همکاری خواهد کرد.

از طرفی سامسونگ هم می خواهد بیکسبی را به عنوان دستیار هوشمند اختصاصی موبایل های گلکسی ارائه دهد؛ سیستمی که توسط همان توسعه دهندگان اولیه Siri طراحی شده است.

با همه این تفاسیر به نظر می رسد واکنش نسبت به این حجم از رقابت توسط اپل اجتناب ناپذیر بوده و کوپرتینویی های می خواهند از قافله عقب نمانند.

بنابراین احتمالاً باید منتظر ارائه به روز رسانی جامعی از Siri در بطن آپدیت بعدی سیستم عامل iOS باشیم که به نوعی آیفون 8 را هوشمند تر و کاربردی تر خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    چرا همش فورس کلوز میده بابا اه اه درستش کن دیجیاتو گندشو درآوردی دیگه????????

مطالب پیشنهادی