ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جمع بندی شایعات در قالب تصویر؛ گلکسی S8 احتمالاً چنین ظاهری دارد

ساعاتی پیش بود که گاردین به عنوان یکی از معتبرترین منابع خبری، مقاله ای در مورد پرچمدار آتی سامسونگ یعنی گلکسی S8 منتشر کرد و مدعی شد بر اساس گفته های تعدادی از کارمندان سامسونگ ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۵۳

ساعاتی پیش بود که گاردین به عنوان یکی از معتبرترین منابع خبری، مقاله ای در مورد پرچمدار آتی سامسونگ یعنی گلکسی S8 منتشر کرد و مدعی شد بر اساس گفته های تعدادی از کارمندان سامسونگ از ویژگی های این موبایل باخبر است.

حالا یکی از گرافیست های کره ای که سابقه طراحی و انتشار مدل های متعددی از تلفن های هوشمند را در کارنامه خود دارد، با اتکا بر این گزارش و مجموع شایعاتی که پیش از این شنیده ایم، طرحی مفهومی از گلکسی S8 ارائه کرده است که شمایلی جالب توجه را نمایش می دهد.

قالب کلی این طراحی خیالی از الگوی آشنای موبایل های خانواده گلکسی پیروی نموده، اما همانطور که پیش بینی می شود حاشیه بدنه دور نمایشگر تا حد امکان کاهش پیدا کرده است.

تا جایی که حتی لوگوی سامسونگ جلوی بدنه جا نشده و در بالای نمایشگر تنها دوربین سلفی و چند سنسور مختلف اعم از حسگر نور و اسکنر عنبیه چشم تصور گردیده است.

در این تصاویرهای رندر شده خبری از دکمه فیزیکی هوم نیست، اما در ناحیه پایینی دستگاه جک 3.5 میلی متری هدفون همچنان در کنار درگاه USB نوع C و اسپیکر قرار دارد.

کنار بدنه هم مضاف بر دکمه های قفل و تنظیم صدا، بر طبق شایعات اخیر گزینه ای برای بهره مندی از دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ یعنی بیکسبی طراحی گردیده است.

گفتنی است گاردین اشاره کرد سامسونگ برای کاهش حاشیه دور نمایشگر سنسور اثر انگشت را به پشت بدنه منتقل کرده، اما در طرح مفهومی پیش رو به نظر می رسد شایعه مربوط به درج این حسگر در بطن صفحه نمایش در نظر گرفته شده است.

اگرچه به هیچ عنوان نمی توان به این کانسپت و سایر طرح های مفهومی اتکا کرد، اما یقیناً چنین رندرهایی به تصور ظاهر احتمالی موبایل مورد انتظار گلکسی S8 کمک شایانی خواهند کرد.

ناگفته نماند که طبق اخبار منتشر شده سامسونگ قصد ندارد پرچمدار جدیدش را در جریان نمایشگاه MWC 2017 که ماه آینده برگزار می شود رونمایی کند؛ بلکه مراسمی اختصاصی برای فروردین ماه تدارک دیده شده و یکم اردیبهشت ماه نیز تاریخ عرضه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • عموجانی
    عموجانی | ۷ بهمن ۱۳۹۵

    متاسفانه سامسونگ فراموش کرده که سری مینی داشته...

    • Amin_66
      Amin_66 | ۸ بهمن ۱۳۹۵

      هرچی هم پیشرفت کنن باز هیچی جای کلید فیزیکی هوم رو نمیگیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی