ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل هوم و آمازون اکو تا پایان 2017 نزدیک به 25 میلیون نسخه می فروشند

بازار اسپیکرهای هوشمند و متصل به اینترنت در حال حاضر وسعت چشم گیری ندارد، اما با توجه به آنچه در نمایشگاه CES 2017 دیدیم و رشد پرسرعت میزان تقاضا در ماه های اخیر، به نظر می ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

بازار اسپیکرهای هوشمند و متصل به اینترنت در حال حاضر وسعت چشم گیری ندارد، اما با توجه به آنچه در نمایشگاه CES 2017 دیدیم و رشد پرسرعت میزان تقاضا در ماه های اخیر، به نظر می رسد این وضعیت در سال جدید میلادی تغییر خواهد کرد.

گروه آماری VoiceLabs که وظیفه تحلیل و ارائه گزارش های مرتبط با صنعت صدا و اسپیکرها را بر عهده گرفته، معتقد است دیوایس های هوشمند «گوگل هوم» و «آمازون اکو» در سال 2017 میلادی مجموعاً 24.5 میلیون واحد (در مقابل 6.5 میلیون نسخه در سال 2016) فروش خواهند داشت.

اهالی تیم مذکور بر این باورند که هر دو سیستم هوشمند آمازون الکسا و دستیار صوتی گوگل به شدت موفق خواهند بود و به یکی از اعضای جدانشدنی زندگی تکنولوژی محور مردم در ماه ها و سال های پیش رو تبدیل می شوند.

به علاوه VoiceLabs مدعی است اغلب کاربران با خرید یکی از این دو اسپیکر، به برند مربوطه وفادار خواهند ماند و طبق نظرسنجی ها، فقط حدود 11 درصد به تهیه مدل دیگری تمایل نشان داده اند.

با وجود همه این تفاسیر می دانیم که این روند تا پایان سال 2017 بیش از پیش افزایش پیدا خواهد کرد، چرا که جدا از گوگل و آمازون، احتمالاً شرکت های بزرگ دیگری مانند مایکروسافت و اپل نیز به این عرصه ملحق می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی