ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش نمایش نهایی از نسخه توسعه دهندگان Android Wear 2.0 منتشر شد

گوگل چندی قبل بیلد نهایی از نسخه بتای Android Wear 2.0 را منتشر کرد تا علاقمند بتوانند پیش از دریافت نسخه اصلی، آن را دانلود و امکانات اصلی اش را تست نمایند. این نسخه حاوی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

گوگل چندی قبل بیلد نهایی از نسخه بتای Android Wear 2.0 را منتشر کرد تا علاقمند بتوانند پیش از دریافت نسخه اصلی، آن را دانلود و امکانات اصلی اش را تست نمایند.

این نسخه حاوی دو قابلیت و بهبود مهم است و در کنار آن بسیاری از باگ های نسخه قبلی در آن رفع شده اند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

پشتیبانی از iOS

اول از همه اینکه پیش نمایش نسخه توسعه دهندگان Android Wear 2.0 از سیستم عامل موبایلی اپل پشتیبانی می کند و در کنار آن، اپلیکیشن های اندرویدی موجود روی ساعت های هوشمند جفت شده با دستگاه های مبتنی بر iOS قادر خواهند بود به صورت بیسیم صفحات وب مورد نیاز را روی اسمارت فون کاربر بگشایند.

آپلود اپلیکیشن ها روی پلی استور گوگل

علاوه بر این، گوگل تایید کرده است که پیش نمایش نهایی از نسخه توسعه دهندگان Android Wear 2.0 دارای آپدیتی برای Wearable Support Library است؛ بدان معنا که اپلیکیشن های کامپایل شده با API سطح 25 و همچنین خود support library قابلیت آپلود روی گوگل پلی استور را خواهند داشت.

دیگر بهبودها

همانطور که قبلا گفته شد، نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان در برگیرنده بهبودهای تازه ای هم است و علاوه بر آن سعی می کند تا برخی باگ های موجود در ورژن قبلی اش را رفع کند. برای مثال بخش منوی اپلیکیشن ها (Navigation drawer) در آن بهبود پیدا کرده و در نتیجه کاربران می توانند برای تغییر به وضعیت تک صفحه ای از پرچم ها استفاده نمایند یا منو را به حالت صرفا آیکون در بیاروند که این امر کار کردن با اپلیکیشن ها را ساده تر خواهد کرد.

گفتنی است پشتیبانی از NFC HCE و همچنین ابزار ProGuard نیز به این نسخه از پلتفرم پوشیدنی اندروید اضافه شده است. توسعه دهندگان اپلیکیشن برای Android Wear 2.0 قادر خواهند بود قابلیت های جدیدی که به آنها اشاره گردید را با دریافت بیلد بیتای پنجم تست نمایند.

البته اضافه نماییم که گوگل هنوز هم مشخص نکرده Android Wear 2.0 دقیقا از چه زمانی به صورت لایو در می آید و صرفا اشاره نموده که این نسخه اوایل فوریه یعنی اواسط بهمن ماه از راه می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی