ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل دوم ساعت هوشمند هوآوی به MWC 2017 می آید

وقتی سخن از بهترین ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Android Wear به میان می آید، گزینه های بارزی که بیشتر از سایرین مورد استقبال عموم قرار گرفته اند، Huawei Watch و Moto 360 هستند. از ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

وقتی سخن از بهترین ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Android Wear به میان می آید، گزینه های بارزی که بیشتر از سایرین مورد استقبال عموم قرار گرفته اند، Huawei Watch و Moto 360 هستند.

از آنجایی که کمپانی موتورولا چندی پیش عنوان کرد از روند پیشرفت سیستم عامل پوشیدنی اندروید دلسرد شده و قصد ندارد فعلاً مدل جدیدی از ساعت های هوشمند محبوبش را بسازد، به نظر می رسد هوآوی تنها رقیب ال جی خواهد بود، خصوصاً اینکه فعلاً خبری از ساعت هوشمند HTC هم نیست.

به گزارش VentureBeat چینی ها قصد دارند نسل دوم Huawei Watch را با شمایلی اسپرت تر و جوان پسندانه تر به کنگره جهانی موبایل 2017 که ماه آینده برگزار می شود بیاورند.

این ساعت هوشمند جزو یکی از اولین گجت هایی خواهد بود که با همراهی سیستم عامل Android Wear 2.0 عرضه خواهد شد و یکی از نقاط ضعف مدل قبلی، یعنی ضخامت و سنگینی زیاد را برطرف ساخته است.

به علاوه گفته می شود حداقل یکی از مدل های این ساعت جدید از داده ها و سیگنال های مخابراتی پشتیبانی کرده و امکان برقراری تماس را به صورت مستقل فراهم می نماید.

گفتنی است گوگل احتمالاً نسخه دوم سیستم عامل پوشیدنی های اندرویدی را بیست و یکم بهمن ماه منتشر خواهد کرد و همانطور که روز گذشته خبر دادیم، ال جی نخستین ساعت های هوشمند مبتنی بر آن را بلافاصله روانه بازار می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی