ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساتیا نادلا به هیئت مدیره کمپانی استارباکس ملحق می شود

ساتیا نادلا مدیر عامل اجرایی مایکروسافت در حال پیوستن به لیست مدیران کمپانی کافه های زنجیره ای استارباکس است. نادلای 49 ساله در کنار «رزالیند برور»، مدیر عامل Sam's Club و «یورگن ویگ کنودستورپ» مدیر اجرایی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

ساتیا نادلا مدیر عامل اجرایی مایکروسافت در حال پیوستن به لیست مدیران کمپانی کافه های زنجیره ای استارباکس است. نادلای 49 ساله در کنار «رزالیند برور»، مدیر عامل Sam's Club و «یورگن ویگ کنودستورپ» مدیر اجرایی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است نادلا چندان برای شرکت استارباکس غریب و نا آشنا نیست به این دلیل که هر دو کمپانی مایکروسافت و استارباکس در نزدیکی سیاتل واقع شده و پیش از این در گذشته نیز همکاری هایی با یکدیگر داشته اند.

استارباکس یکی از نخستین اپلیکیشن های شخص ثالث موجود روی مایکروسافت بند بوده و حتی متدی را نیز برای برنامه ریزی قرارهای ملاقات در داخل کافه و به وسیله نرم افزار ایمیل مایکروسافت Outlook معرفی کرده است.

نادیا در مورد پیشنهاد کمپانی کافه های زنجیره ای گفت:

باعث افتخار من است که نامزد ورود به هیئت مدیره شرکت پرآوازه ای چون استارباکس شده ام.

من به عنوان یک مشتری همیشگی، تمرکز و اشتیاقی که استارباکس نسبت به مشتریانش داشته را تحسین می کنم و امیدوارم که تجربه من در صنعت تکنولوژی برای کمپانی آنها ارزشمند باشد.

گفتنی است کاندیداتوری نادلا به این معنا نیست که از این پس در فروشگاه های استارباکس شاهد حضور سرفس ها و کنسول های Xbox را خواهیم بود اما به طور قطع استارباکس از طریق همکاری نزدیک با مایکروسافت می تواند از تکنولوژی آنها در سرتاسر جهان منفعت ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی