ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سمت بعدی هوگو بارا در سیلیکون ولی مشخص شد؛ مدیریت «آکیلس وی آر»

اواسط هفته پیش بود که خواندیم «هوگو بارا»، یکی از مدیران سابق گوگل و شیائومی، قصد ترک این کمپانی چینی را دارد تا به سیلیکون ولی باز گردد. حالا مارک زاکربرگ، نقطه عطف بعدی در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

اواسط هفته پیش بود که خواندیم «هوگو بارا»، یکی از مدیران سابق گوگل و شیائومی، قصد ترک این کمپانی چینی را دارد تا به سیلیکون ولی باز گردد. حالا مارک زاکربرگ، نقطه عطف بعدی در کارنامه کاری بارا را مشخص نموده و اعلام کرده که وی قرار است با پیوستن به فیسبوک، مدیریت تیم واقعیت مجازی آکیلس را برعهده بگیرد.

در این صورت، بارا به عنوان نایب رییس بخش واقعیت مجازی فیسبوک، جای خالی مدیرعامل آکیلس، یعنی «برندان آیریب» را پر خواهد کرد که پیش از این در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، از سمت خود کنار رفت تا مدیریت واحد پی سی را برعهده بگیرد.

زاکربرگ ضمن اعلام این خبر، تصویری از خود و بارا منتشر نموده که به صورت دیجیتالی در محیط واقعیت مجازی کنار یکدیگر حضور دارند؛ چرا که این مدیر ارشد کماکان در چین به سر می برد و هنوز به سیلیکون ولی بازنگشته است.

از طرف دیگر، بارا در پستی تازه نوشته که فعالیت در زمینه واقعیت مجازی، حتی زمانی که واقعیت مجازی و افزوده نوعی رویای علمی-تخیلی دست نیافتنی به نظر می رسیدند، یکی از رویاهای وی بوده و حالا بشر به نقطه ای رسیده که می تواند در جهانی مجازی، به ثبت تصاویر سلفی بپردازد.

در نهایت گفتنی است که آکیلس، طی چند سال اخیر دست به ابداعات جالبی در زمینه واقعیت مجازی زده اما کماکان در جذب هرچه بیشتر مردم به سمت تکنولوژی های منحصر به فرد خود دچار مشکل است؛ امری که اصلی ترین دلیل آن را می توان در هزینه های بالا واقعیت مجازی جستجو کرد. حالا باید دید که بارا می تواند کمکی به این امر کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی