ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی ارشد اچ تی سی وایو به تیم Google Daydream می پیوندد

پس از خروج هیوگو بارا از شیائومی و پیوستن اش به فیسبوک، حالا مدیر تیم طراحی HTC Vive هم از این کمپانی تایوانی جدا شده و به گوگل پیوسته است تا در پروژه Google Daydream، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

پس از خروج هیوگو بارا از شیائومی و پیوستن اش به فیسبوک، حالا مدیر تیم طراحی HTC Vive هم از این کمپانی تایوانی جدا شده و به گوگل پیوسته است تا در پروژه Google Daydream، هدست واقعیت مجازی اهالی مانتین ویو ایفای نقش کند.

کلاود زِلوِگِر در اچ تی سی مسئول طراحی وایو بود و حالا وی در پیامی توییتری اعلام کرد که می خواهد به تیم Daydream در گوگل بپیوندد.

کمپانی تایوانی اچ تی سی نیز در پیامی که برای رسانه ها ارسال کرد چنین نوشت: «اچ تی سی تایید می کند که کلاود زلوگر شرکت را ترک کرده. ما قدردان زحمات بسیار او برای اچ تی سی هستیم و در فعالیت های آینده اش برای او آرزوی موفقیت داریم. اچ تی سی به سرمایه گذاری روی استعدادها و اعضای جدید ادامه خواهد داد تا به راهبرد جامع تر برای افزایش قدرت و توانمندی ساختار سازمانی شرکت جامه عمل بپوشانیم.»

در سال 2014 بود که این شرکت یک مهره بزرگ دیگر از تیم طراحی خود، اسکات کرویل را از دست داد و یک سال بعد، جایگزین وی، جونا بکر هم تصمیم گرفت تا از اچ تی سی جدا شده و به Fitbit بپیوندد. کرویل نیز پس از ترک شغل قدیمی اش، به کار روی اسمارت فون Nextbit مشغول شد.

هر سه طراح نامبرده، زمانی به اچ تی سی ملحق شدند که تایوانی ها تصمیم گرفتن شرکت One & Co را خریداری کنند و به عنوان مدیران One & Co، کرویل، بکر و زلوگر نیز به اچ تی سی پیوستند اما در کمتر از یک دهه، هر سه تصمیم گرفتند به شغل دیگری روی آورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • basebixof
    basebixof | ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

    این هدست واقعیت مجازی http://xiaomi-fa.com/mivr1c هم هوگوبارا ساخته بود؟؟؟

مطالب پیشنهادی